Przetargi.pl
PRACE ADAPTACYJNO-MODERNIZACYJNE PAŁACU W KOŚCIELCU NA SIEDZIBĘ ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W KOLE - KOLEJNY ETAP.

Zespół Szkół Plastycznych w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Powstańców Wielkopolskich 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 26 22 900 , fax. 63 26 22 906
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Plastycznych w Kole
    ul. Powstańców Wielkopolskich 4 4
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 63 26 22 900, fax. 63 26 22 906
    REGON: 00083116100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plastykkolo.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRACE ADAPTACYJNO-MODERNIZACYJNE PAŁACU W KOŚCIELCU NA SIEDZIBĘ ZESPOŁU SZKÓŁ PLASTYCZNYCH W KOLE - KOLEJNY ETAP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie w zakresie konserwacji zabytków oraz roboty budowlane - prace modernizacyjno adaptacyjne zabytkowych - pochodzących z XIX wieku - obiektów. Budynki wchodzące w skład Zespołu Pałacowo - Parkowego w Kościelcu (województwo wielkopolskie). Zespół składa się z położonego w parku, pałacu (budynek główny wraz z bocznym skrzydłem galerii o powierzchni 1.179,2 m.kw. i kubaturze 10.138 m.sześc.) oraz budynku gospodarczego o powierzchni 220,3 m.kw. i kubaturze 1.119,4 m.sześc. 1. Zakres prac remontowych i konserwatorskich - na poziomie I piętra i poddasza: 1.1. Roboty przygotowawcze placu budowy. 1.2. Wykonanie prac zabezpieczających przy budynku na czas budowy, tj. budowa balustrad, umieszczenie napisów ostrzegawczych, itp. 1.3. Oczyszczanie i wzmacnianie oraz renowacja stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z naczółkami i ościeżami. 1.4. Montaż drzwi drewnianych pełnych dębowych. 1.5. Wykonanie i montaż stopni i podstopni schodów dębowych wraz balustradą 1.6. Uzupełnianie ścian z cegły. 1.7. Usunięcie wtórnych tynków i łat cementowych oraz starej farby. 1.8. Odsalanie miejscowe tynków. 1.9. Oczyszczanie tynków z warstw wtórnych. 1.10. Zastosowanie tynków renowacyjnych. 1.11. Wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających. 1.12. Wykonanie i montaż parkietu dębowego grubości 22 mm wraz z cyklinowaniem i lakierowaniem. 1.13. Oczyszczanie z przemalowań sufitów i ścian 1.14. Wykonanie gładzi gipsowych. 1.15. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni nie konserwatorskich. 1.16. Renowacja sztukaterii - czyszczenie, wzmocnienie, uzupełnienie, malowanie. 1.17. Renowacja sufitów dekoracyjnych polichromowanych. 1.18. Renowacja powierzchni ścian i sufitów zabezpieczonych bibułą japońską. 1.19. Rekonstrukcja polichromii. 1.20. Renowacja drewnianego polichromowanego stropu. 1.21. Wykonanie polichromii na ścianach. 1.22. Dostawa i montaż schodów kręconych stalowych wraz z balustradą. 1.23. Wykonanie izolacji z elastycznej masy uszczelniającej. 1.24. Licowanie ścian i podłóg płytkami ceramicznymi. 1.25. Wykonanie sufitu podwieszanego. 1.26. Montaż instalacji wewnętrznych elektrycznych i sanitarnych. 1.27. Montaż urządzeń. 1.28. Montaż osprzętu elektrycznego. 1.29. Montaż urządzeń sanitarnych. 2. Zakres prac remontowych - roboty zewnętrzne: 2.1. Remont podjazdu przed głównym wejściem (roboty murowe, nawierzchnia). 2.2 Remont pokrycia dachu (poszycie, obróbki blacharskie). 3. Uporządkowanie placu budowy. 4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej (w tym dokumentacji konserwatorskiej): w wersji papierowej - 4 egzemplarze. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac będących przedmiotem umowy z należytą starannością, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w tym dokumentacją projektową i techniczną, programem prac konserwatorskich autorstwa Katarzyny Wantuch-Jarkiewicz z dn. 18 listopada 2011 roku, stanowiącymi integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z aktualnym w czasie wykonania przedmiotu zamówienia poziomem wiedzy technicznej i organizacyjnej oraz obowiązującymi na terenie Polski normami i przepisami prawa. Prace będą prowadzone w oparciu o prawomocne decyzje administracyjne: 1) pozwolenie na budowę nr 672/2009 z dn. 15.12.2009 r. wraz z decyzją nr 409-2012 z dn. 27.07.2012 r.; 2) pozwolenie na budowę nr 399.2012 z dn. 24.07.2012 r.; 3) postanowienie konserwatorskie nr 312/2013 z dn. 13.06.2013 r. Ze względu na złożoność przedmiotu zamówienia, obejmującego liczne i różnorodne detale architektoniczne i detale malarskie wykonawcy przed złożeniem oferty są zobowiązani do odbycia wizji lokalnej obiektów Zamawiającego w celu zapoznania się z obiektami po uprzednim ustaleniu terminu wizji lokalnej z Zamawiającym (z uwagi na brak stałej bytności w obiekcie). Wraz z ofertą wykonawca przedłoży oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej obiektu z adnotacją potwierdzającą fakt odbycia wizji naniesioną przez przedstawiciela Zamawiającego. Lokalizacja: Kościelec (województwo wielkopolskie) ul. Długa 1, działka nr ewid. 47/10. Zamówienie będzie realizowane w okresie dwuletnim z datą zakończenia prac do 31.03.2015 roku. Zamawiający informuje, że w poszczególnych latach będzie dysponował środkami finansowymi (jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia) w wysokości: a) w 2014 roku - min. 1.900.000,00 zł, b) w 2015 roku - pozostała część kwoty wynikająca z wyboru najkorzystniejszej oferty i podpisanej z Wykonawcą umowy. Jednocześnie Zamawiający nie zakazuje Wykonawcy realizacji w poszczególnych latach prac o większym zakresie niż wysokość posiadanych przez niego w tych latach środków finansowych. Każdorazowo zakres prac będzie podlegał uzgodnieniom z Zamawiającym. Z tytułu realizacji przez Wykonawcę prac o większym niż wysokość posiadanych przez Zamawiającego środków, Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia należności lub odszkodowania od Zamawiającego. Odbiory i płatności będą każdorazowo dokonywane do wysokości posiadanych przez Zamawiającego w danym momencie środków finansowych. Wykonawca składając ofertę podejmuje decyzję o zakresie realizacji w każdym z lat obowiązywania umowy. Decyzję w tym zakresie Wykonawca przekazuje w harmonogramie rzeczowo - finansowym, który będzie stanowił element dokumentów ofertowych. Zamawiający dopuszcza w ciągu danego roku możliwość zwiększenia wskazanych powyżej kwot. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji prac umożliwiających sprawne i terminowe wydatkowanie pozyskanych środków finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123535
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych) na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plastykkolo.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach