Przetargi.pl
„Prace adaptacyjno - modernizacyjne w Wojewódzkim Ośrodku Diabetologii i Chorób Metabolicznych w Łodzi na potrzeby zabezpieczenia kontraktu NFZ w ambulatoryjnym leczeniu cukrzycy i późnych powikłań cukrzycowych Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi” ZP/54/2017

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-531 Łódź, Wólczańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 371 322, , fax. 426 371 322
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
    Wólczańska 191
    90-531 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 371 322, , fax. 426 371 322
    REGON: 47165836000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Prace adaptacyjno - modernizacyjne w Wojewódzkim Ośrodku Diabetologii i Chorób Metabolicznych w Łodzi na potrzeby zabezpieczenia kontraktu NFZ w ambulatoryjnym leczeniu cukrzycy i późnych powikłań cukrzycowych Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi” ZP/54/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Założenia wstępne: 3.3.1. Adaptowany i modernizowany Wojewódzki Ośrodek Diabetologii i Chorób Metabolicznych w Łodzi na potrzeby zabezpieczenia kontraktu z NFZ w ambulatoryjnym leczeniu cukrzycy i późnych powikłań cukrzycowych, należący do Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa, Łódź, ul. Wólczańska 191/195. Lokalizacja – Łódź, ul. Nowa 30/32. 3.3.2. Remontowany Ośrodek powinien być wykonany „pod klucz” przez Wykonawcę, zawierać pomieszczenia, których funkcje i wymogi techniczne pozwolą na prowadzenie działalności medycznej. 3.3.3. Elementy składowe zadania 3.3.3.1. Wykonanie prac budowlanych związanych z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do obowiązujących standardów. 3.3.4. Prace budowlane na rzecz Ośrodka wykonywane będą w oparciu o dokumentację projektową dotyczącą przebudowy, wykonaną na podstawie ustaleń z Zamawiającym w formie niniejszego projektu budowlanego. 3.3.5. Zakres rzeczowy prac, o których mowa w pkt. 4. obejmuje utworzenie: 3.3.5.1. windy osobowej dostosowanej dla osób niepełnosprawnych (nośność 900kg) 3.3.5.2. hallu windowego z szatnią (lokalizacja sterowni windy) 3.3.5.3. rejestracji z pom. kartoteki 3.3.5.4. toalety dla pacjentów na piętrze i parterze 3.3.5.5. pomieszczenia porządkowego i magazynku 3.3.5.6. korytarza jako części komunikacyjnej do gabinetu zabiegowego 3.3.5.7. nowej wykładziny PCV ciągów komunikacyjnych i remontowanych pomieszczeń 3.3.5.8. gabinet zabiegowy z poczekalnią (wyrównanie poziomów posadzki gabinetu i komunikacji) 3.3.5.9. konieczną infrastrukturę techniczną 3.3.5.10. podjazd dla niepełnosprawnych od strony południowej budynku (od ogrodu) – wymiana nawierzchni z płyt betonowych na kostkę betonową 3.3.5.11. skrócenie płyty balkonowej o część nadwieszoną z przełożeniem istniejącej barierki 3.4. Wymogi techniczne dla pomieszczeń: 3.4.1. Konieczny do wykonania zakres prac budowlanych: 3.4.1.1. rozbiórka istniejących ścian działowych, 3.4.1.2. wykonanie wyrównania posadzki korytarza i hallu na piętrze, 3.4.1.3. wykonanie nowych wykładzin PCV wg zakresu, 3.4.1.4. wykonanie szybu windowego z częściową rozbiórką stropu nad parterem 3.4.1.5. montaż windy hydraulicznej trójstronnej, trzy przystankowej, 3.4.1.6. przebudowa otworów okiennych rejestracji, 3.4.1.7. montaż (lub murowanie) nowych ścianek działowych, 3.4.1.8. zamurowania otworów w ścianach i wykonanie nowych z montażem nadproży stalowych, 3.4.1.9. montaż nowej stolarki drzwiowej w remontowanych i utworzonych pomieszczeniach, 3.4.1.10. demontaż starych okładzin płytkowych i wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych (łazienki, fartuchy przy umywalkach) w projektowanych pomieszczeniach, 3.4.1.11. wykonanie nowych posadzek z wykładzin PCV, 3.4.1.12. naprawa tynków w pomieszczeniach remontowanych, 3.4.1.13. malowanie ścian w części w części modernizowanej, 3.4.1.14. wykonanie systemowych sufitów podwieszanych w remontowanych pomieszczeniach, 3.4.1.15. rozbiórka nadwieszonej części płyty balkonowej Ip., wraz demontażem i montażem barierki 3.4.1.16. wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych w zakresie wymiany okładziny wierzchniej. Podłoże z kostki betonowej 3.4.2. Konieczny do wykonania zakres instalacji elektrycznych: 3.4.2.1. Zasilanie instalacji szybu windowego z tablicy (ocena możliwości zasilania z istniejącej tablicy) lub wykonanie nowej. 3.4.2.2. Instalacja oświetlenia ogólnego i miejscowego w przebudowywanych pomieszczeniach. 3.4.2.3. Instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia w przebudowywanych pomieszczeniach. 3.4.2.4. Wentylacja mechaniczna miejscowa - wc. 3.4.2.5. Ochrona przeciwprzepięciowa. 3.4.2.6. Ochrona przeciwporażeniowa. Uwaga: stosowane w oprawach oświetleniowych źródła światła uzgodnić z Zamawiającym (unifikacja). 3.4.3. Konieczny do wykonania zakres instalacji sanitarnych; 3.4.3.1. Instalacja wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej w remontowanych pomieszczeniach. 3.4.3.2. Biały montaż w pomieszczeniach tj.: (umywalki, WC - kompakty) 3.5. Informacje dodatkowe: 3.5.1. Zamawiający potwierdza, że przedmiotowy budynek nie leży w strefie ochrony konserwatorskiej. 3.5.2. Zamawiający nie udostępni na czas realizacji przedmiotu zamówienia pomieszczenia do przechowywania materiałów i sprzętu. Zamawiający może udostępnić teren, na którym Wykonawca może postawić swój kontener na czas realizacji zadania. 3.6. Parametry techniczne części remontowanej: 3.6.1. Wysokość pomieszczeń – 3,18 i 3,96 i 3,83m 3.6.2. Powierzchnia użytkowa – 100,03m2 - w tym komunikacja – 198,15 m2 Całkowita powierzchnia użytkowa – 298,18m2 3.7. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do SIWZ:  nr 2 do SIWZ – projekty budowlane  nr 3 do SIWZ – inwentaryzacja 3.8. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowo-ilościowym, określonym w załączonej dokumentacji projektowej wyszczególnionej w pkt 3.7 powyżej. 3.9. Przekazane przedmiary robót budowlanych są jedynie materiałem pomocniczym (przedmiar podglądowe, orientacyjne) i należy je interpretować łącznie z pozostałą częścią dokumentacji projektowej przekazanej wykonawcom. 3.10. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia Dziennika Budowy. 3.11. Umożliwia się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3.12. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na co najmniej 3 lata (36 miesięcy), licząc od daty podpisania nie zawierającego zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 3.13. Wykonawca dokona bezpłatnie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych windy w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta. 3.14. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – dokumentacji projektowej. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach