Przetargi.pl
Prace adaptacyjne wewnątrz budynku Urzędu Miasta Sieradza

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2013-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace adaptacyjne wewnątrz budynku Urzędu Miasta Sieradza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aranżacji strefy wejściowej oraz montaż 2 ścianek gipsowo-kartonowych z drzwiami aluminiowymi w budynku Urzędu Miasta Sieradza. 2. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane, czynności określone w dokumentacji projektowej oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym: 1) fragment holu wejściowego do budynku (parter): a)roboty demontażowe części ściany, sufitu podwieszanego i osprzętu elektrycznego, b)roboty budowlane, w tym: wykonanie nowej części ścianki z płyt gipsowo-kartonowych, nowego sufitu podwieszanego, montaż oświetlenia dekoracyjnego, prace wykończeniowe (tynk, malowanie, dodatki), c)wyposażenie pomieszczenia, w tym: wolnostojąca lada recepcyjna, obudowa grzejnika, pojemnika z gaśnicą i hydrantu; 2) dobudowany szyb windy osobowej w szczycie budynku na piętrze I i piętrze II: a) montaż drzwi dwuskrzydłowych oddzielających szyb windy od właściwej części budynku wraz ze ścianką gipsowo-kartonową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z projektu budowlano - wykonawczego oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach