Przetargi.pl
"Prace adaptacyjne pracowni technologii gastronomicznej oraz pracowni obsługi gości w ZSG w Łodzi w ramach projektu „Mistrzowie gastronomii””

Zespół Szkół Gastronomicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 90-357 Łódź, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 361 233 , fax. 426 361 233
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Gastronomicznych
    ul. Sienkiewicza 88
    90-357 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 361 233, fax. 426 361 233
    REGON: 18584400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zsglodz.wikom.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna JST, szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Prace adaptacyjne pracowni technologii gastronomicznej oraz pracowni obsługi gości w ZSG w Łodzi w ramach projektu „Mistrzowie gastronomii””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac adaptacyjnych pracowni technologii gastronomicznej oraz pracowni obsługi gości w Zespole Szkół Gastronomicznych w Łodzi w ramach projektu „Mistrzowie gastronomii” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, polegających na wykonaniu robót dotyczących wewnętrznej instalacji wentylacyjnej sali technologicznej oraz instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej sali technologicznej / sali obsługi gości. Zakres prac obejmuje m.in. instalację: wentylacyjno wywiewną, wentylacyjno nawiewną, wodociągową i kanalizacyjną. W pomieszczeniu sali technologicznej jest obecnie instalacja wentylacyjna, która ma zostać zastąpiona nowo projektowaną instalacją wentylacyjną nawiewno-wywiewną z zastosowaniem okapów. Remont obejmuje demontaż istniejących urządzeń, likwidację zabudowy meblowej, demontaż glazury i terakoty, wykonanie nowych podłączeń dla instalacji wentylacji mechanicznej, wykonanie nowych podłączeń instalacji wodno-kanalizacyjnej, wymianę instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, zakrycie instalacji nisko prądowej istniejącego rzutnika, montaż nowych drzwi do zaplecza, wykonanie nowych posadzek epoksydowych (wymagany atest użytkowania w pomieszczeniach dydaktycznych) z uwzględnieniem istniejących kanałów technicznych, wykonanie nowych okładzin ściennych z glazury (rekomendowane wymiary 30x60cm do 60x60cm w kolorach jasnych do uzgodnienia z Zamawiającym), malowanie ścian farbami zmywalnymi (preferowane kolory jasne do uzgodnienia z Zamawiającym), montaż nowej zabudowy meblowej wraz z urządzeniami technologicznymi, wykonanie okładzin z glazury ścian zaplecza do wysokości 3m, wykonanie nowej zabudowy meblowej zaplecza, ponowny montaż urządzeń istniejących. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej. Wszelkie roboty będą prowadzone na działającym obiekcie, należy zapewnić normalne funkcjonowanie Instytucji. W razie potrzeby zabezpieczyć pomieszczenia kurtynami przeciwpyłowymi. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Obowiązkiem Wykonawcy będzie sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy. Kosztorys ofertowy winien być sporządzony na bazie przedmiaru robót. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia terenu prowadzonych robót przed dostępem osób trzecich. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności przestrzegania warunków bezpieczeństwa pracy. Wykonawca po zakończeniu robót ma obowiązek doprowadzenia terenu prowadzonych robót do porządku oraz usunięcia wszelkich pozostałości po pracach budowlanych (gruz, śmieci, odpady budowlane itp.). Oznaczenie wg CPV: 45000000-7 – roboty budowlane, 45410000-4 – tynkowanie, 45431200-9 - kładzenie glazury, 45330000-9 – roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45300000 - 0 – roboty instalacyjne w budynkach, 45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45111300-1 – roboty rozbiórkowe. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: prace budowlane: gładzenie glazury i terakoty, prace instalacyjne, malowanie, tynkowanie. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, z wyjątkiem części zastrzeżonej do bezpośredniego wykonania przez Wykonawcę, o ile zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ. Adres e-mail do kontaktu w ramach przedmiotowego postępowania: projekty@zsg.elodz.edu.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 600,00 PLN, (słownie: sześćset złotych zero groszy) 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank – Getin Noble Bank S.A. nr rachunku: 12 1560 0013 2030 6481 6000 0012 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w Sekretariacie Szkoły – w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 10. W przypadku gdy wadium wnoszone będzie w formie gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji musi wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1.5. dowód wniesienia wadium, 1.6. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Adres e-mail do kontaktu w ramach przedmiotowego postępowania: projekty@zsg.elodz.edu.pl.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach