Przetargi.pl
Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2016/2017 – II przetarg

Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98300 Wieluń, ul. Fabryczna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 431 450 , fax. 438 431 452
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieluniu
    ul. Fabryczna 7
    98300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 431 450, fax. 438 431 452
    REGON: 73093854000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Praca sprzętu przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu w okresie zimowym 2016/2017 – II przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez PZD w Wieluniu - zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg, tj. praca następującego sprzętu: ZAD. NR 2 samochód o nośności min. 8 ton jako nośniki pługów średnich- pług dziobaty – 1 szt. każdy w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 10 km przebieg - 100 ZAD. NR 4c ładowarka o pojemności co najmniej 4,5 m3 - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 50 godz. dyżuru - 10 ZAD. NR 7 Samochód o nośności minimum 14 ton co najmniej 3 osiowy jako nośnik pługa ciężkiego ( pług zamawiającego ) - 1 szt. w ilości: godz. pracy - 100 godz. dyżuru - 30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34143000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną