Przetargi.pl
PR/PN/6/2009 Dostawa trzech ambulansów sanitarnych wraz z wyposażeniem medycznym do Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu.

Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Bolesława Chrobrego 39
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 84-261-10
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Ratunkowe
    ul. Bolesława Chrobrego 39 39
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 84-261-10
    REGON: 89021357700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pogotowie-walbrzych.dolnyslask.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PR/PN/6/2009 Dostawa trzech ambulansów sanitarnych wraz z wyposażeniem medycznym do Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa (3) trzech ambulansów sanitarnych wraz z wyposażeniem medycznym do Pogotowia Ratunkowego w Wałbrzychu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 30.400,00 złotych. 2.Wadium wnosi się w jednej lub kilku formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 1-5.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Zrealizowali przynajmniej 2 dostawy ambulansów odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 800.000 złotych każda z dostaw. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców wobec których znajduje zastosowanie którakolwiek z przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków będzie prowadzona metodą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta -oświadczenia oraz dokumenty- powinny być podpisane przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego lub upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. W przypadku podpisywania oferty -dokumentów, oświadczeń itd.- przez ustanowionego pełnomocnika stosowne pełnomocnictwo dla zachowania ważności złożonej oferty winno być dołączone do oferty. 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności składa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę -aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o treści wynikającej z zapisów art. 22 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3. Według zamawiającego powyższy warunek spełnia wykonawca, który zrealizował przyjemniej 2 dostawy ambulansów odpowiadających swoim zakresem -rodzajem, wyposażeniem itp.,- w stosunku do przedmiotu zamówienia, a wartość dostawy była wyższa niż 800.000 złotych za każde zadanie. 7.Dokumenty np. referencje, protokóły itp. potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w ust.3, zostały wykonane lub są wykonywane należycie i terminowo. 8.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą szczegółowych opisów oferowanych ambulansów -ich wyposażenia, technologii wykonania, użytych materiałów- oraz fotografii lub folderów przedstawiających widok oferowanych ambulansów i ich wyposażenia. 9.Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ stanowiący specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia. 10.Wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ stanowiący ocenę parametrów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje je się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartości techniczno-użytkowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pogotowie-walbrzych.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach