Przetargi.pl
PPEZTARG NIEOGRANICZONY NA OBJĘCIE OCHRONĄ UBEZPIECZENIOWĄ MAJĄTKU ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POWIATU NAKIELSKIEGO

Zarząd Powiatu Nakielskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3866628 , fax. 052 3860771
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Nakielskiego
    ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54 54
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3866628, fax. 052 3860771
    REGON: 09236602800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnakielski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PPEZTARG NIEOGRANICZONY NA OBJĘCIE OCHRONĄ UBEZPIECZENIOWĄ MAJĄTKU ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ POWIATU NAKIELSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na objęciu ochroną ubezpieczeniową mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Nakielskiego w 2009/2011 roku. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 66332000-6 Usługi ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka 66514110-0 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych 66516100-1 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66512000-3 Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków 66515000-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66516000-0 Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Charakterystyka zadania: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na objęciu ochroną ubezpieczeniową w zakresie: 1) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu za-rządzania drogami na terenie Powiatu Nakielskiego oraz z tytułu posiadania mienia i prowadzonej działalności, 2) ubezpieczenia majątkowe: obiekty budowlane, środki trwałe, urządzenia, wyposa-żenie pozostałe, sprzęt elektroniczny, gotówka oraz inne papiery wartościowe, oświetlenie, 3) ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW). Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 663320006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, (Zezwolenie (decyzja) na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, wymaga-ne zgodnie z Ustawą o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003r. (Dz. U. z dnia 16 lipca 2003 r.) z późniejszymi zmianami.); 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, (Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - nie mniej niż jednego zamówienia na usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie, min.: ubez-pieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej związanej z za-rządzaniem, administrowaniem oraz utrzymaniem dróg, ubezpieczenie mienia w tym infrastruktury drogowej), o wartości - liczonej w skali 12 m-cy - nie mniej-szej niż 50000 zł; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (Zakład ubezpieczeń musi posiadać na pokrycie marginesu wypłacalności przy-najmniej 100% środków własnych, zgodnie z ustawą o działalności ubezpiecze-niowej z dnia 22 maja 2003 roku z późniejszymi zmianami.); 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 UPZP. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowa-niu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 11 SIWZ) po-twierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu po-twierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. na potwierdzenie warunku Nr 1 (przedstawionego w pkt. 10.1.1 SIWZ): oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 2 - formularz ofertowy), 2. na potwierdzenie warunku Nr 2 (przedstawionego w pkt. 10.1.2 SIWZ): Zezwolenie (decyzja) na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, wy-magane zgodnie z Ustawą o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003r. (Dz. U. z dnia 16 lipca 2003 r.) z późniejszymi zmianami, 3. na potwierdzenie warunku Nr 3 (przedstawionego w pkt. 10.1.3): 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia po-stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - nie mniej niż jednego zamówienia o wartości - liczonej w skali 12 m-cy - nie mniejszej niż 50000 zł na usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie, min.: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontrak-towej związanej z zarządzaniem, administrowaniem oraz utrzyma-niem dróg, ubezpieczenie mienia w tym infrastruktury drogowej), 2. dokument potwierdzający (np. referencja), że min 1 usługa przedstawiona w wykazie wykonanych lub wykonywanych usług (spełniająca warunek Nr 3.1) została wykonana należycie, 4. na potwierdzenie warunku Nr 4 (przedstawionego w pkt. 10.1.4 SIWZ): sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewiden-ta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za rok obrotowy 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie którego zo-bowiązany jest wykazać posiadanie środków własnych w wysokości co naj-mniej marginesu wypłacalności (zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczenio-wej z dnia 22 maja 2003 roku z późniejszymi zmianami), 5. na potwierdzenie warunku Nr 5 (przedstawionego w pkt. 10.1.5 SIWZ): 1. aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospo-darczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni-czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpiecze-nia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określo-nym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określo-nym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 UPZP (o ile dotyczy) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.POWIAT-NAKIELSKI.PL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach