Przetargi.pl
Pozyskanie i zrywka drewna w Gminnych Lasach Uzdrowiskowych w Lądku - Zdroju

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pozyskanie i zrywka drewna w Gminnych Lasach Uzdrowiskowych w Lądku - Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie i zrywka drewna w ilości 10 000 m³ oraz składanie gałęzi po całej masie w Gminnych Lasach Uzdrowiskowych obręb Miasto w Lądku-Zdroju . 2. Opis technologii prac: a) ścinka i obalanie wyznaczonych drzew zgodnie z kierunkiem obalania wyznaczonym przez Zamawiającego; b) okrzesywanie; c) manipulację drewna , wg wskazania Zamawiającego; d) przerzynka drewna; e) zrywka pozyskanego drewna wg wyznaczonych szlaków zrywkowych i do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc wzdłuż dróg wywozowych; f) mygłowanie i legarowanie (w przypadku stosów – składanie), drewno ma być złożone w zasięgu ramienia HDS; g) zabezpieczenie zerwanego drewna przed obsunięciem; h) składanie gałęzi po pozyskanym drewnie - gałęzie należy składać tak aby była możliwość ich spalenia w okresie jesienno-zimowym 3. W/w czynności winny być wykonane tak aby pomiar drewna przez Zamawiającego mógł być wykonany zgodnie z normą PN-D-95000:2002 4. Podczas prowadzenia zrywki należy maksymalnie ograniczyć mogące powstać uszkodzenia drzew stojących np. poprzez stosowanie odbojnic. W przypadku wystąpienia szkód (m.in. obdarcia kory) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia zranień środkiem grzybobójczym. 5. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i własnym staraniem do: • usuwania szkód powstałych przez zrywkę drewna, w tym usuwania kolein; • przywrócenia pierwotnego stanu dróg i rowów. 6. Wykonawca na każdą planowaną powierzchnię zostanie wprowadzony protokolarnie, ze wskazaniem granic danego wydzielenia, ilości drewna do pozyskania oraz zagrożeń, wynikających z pracy na danej powierzchni. 7. Wykonawca winien przed przystąpieniem do prac umieścić tablice ostrzegawcze i wskazujące objazd nie bliżej granic powierzchni roboczej niż 100-150 m. Przed przystąpieniem do manipulacji i przerzynki drewna Zamawiający podaje jakie sortymenty i jakie wymiary winno mieć wyrabiane drewno. Drewno przygotowane do wywozu musi być zerwane do dróg dostępnych dla pojazdów wywozowych i ułożone na legarach, odziomkami w kierunku wywozu drewna z wyrównaniem czół. W przypadku nie stosowania się do powyższych zaleceń wyrobione drewno nie zostanie odebrane i zostaną naliczone kary umowne. UWAGA! Zamawiający nie przewiduje pozyskania maszynowego. 8. Drewno będzie pozyskiwane w obrębie: Miasto. 9. Całość drewna ma być pozyskana od 1 lipca 2020 r. do 31 grudnia 2021r. W większości będą to użytki przygodne – posusz czynny, posusz jałowy, wywroty. 10. PRAWO OPCJI: Zamawiający informuje, że podana ilość 10 000 m3 drewna do pozyskania jest minimalnym poziomem zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia zgodnie z zasadami prawa opcji: • Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia do 12 000 m3 drewna do pozyskania i zrywki. • Zamawiający informuje, że technologia prac, procedury rozliczenia są identyczna dla zakresu podstawowego i zakresu objętego prawem opcji. • Zamawiający przedstawi oświadczenie woli uruchamiające prawo opcji najpóźniej do 31 lipca 2021r. Warunkiem skorzysta z prawa opcji jest posiadanie środków na realizację oraz stan drzewostanu (wielkość gradacji kornika). • W/w zmiana nie stanowi zmiany do umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30tys. euro, a poniżej progów unijnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77210000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Załącznik nr 2a do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru. 3. Zobowiązanie innych podmiotów (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach