Przetargi.pl
„Pozimowe oczyszczanie ulic, ścieków przykrawężnikowych i wpustów ulicznych oraz mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie Gminy Kęty w 2020 r”

Gmina Kęty ogłasza przetarg

  • Adres: 32-650 Kęty, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 844-76-00 , fax. 33 844 76 60
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęty
    Rynek 7
    32-650 Kęty, woj. małopolskie
    tel. 33 844-76-00, fax. 33 844 76 60
    REGON: 72181824000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pozimowe oczyszczanie ulic, ścieków przykrawężnikowych i wpustów ulicznych oraz mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie Gminy Kęty w 2020 r”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pozimowe oczyszczanie ulic, ścieków przykrawężnikowych i wpustów ulicznych na terenie Gminy Kęty. Zakres prac obejmuje: a) usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni łącznie z zatokami autobusowymi, wyspami kanalizującymi, powierzchniami wyłączonymi z ruchu określonymi znakami drogowymi poziomymi, wlotami i wylotami skrzyżowań o ruchu okrężnym, poboczami utwardzonymi płytami betonowymi np. płytami jumbo, b) usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z powierzchni parkingów W przypadku dużego nagromadzenia nieczystości przy krawężnikach, ściekach przykrawężnikowych, Wykonawca jest zobowiązany dokonać wstępnego oczyszczenia metodą ręczną zanim użyty zostanie sprzęt mechaniczny. W miejscach, w których mechaniczne oczyszczanie jest uniemożliwione np. przez zaparkowane samochody Wykonawca jest zobowiązany wykonać prace ręcznie, c) ręczne oraz mechaniczne oczyszczenie wpustów ulicznych Wykonawca ma obowiązek przy użyciu myjki ciśnieniowej oraz innych narzędzi dokonać oczyszczenia kratki ściekowej oraz innych elementów składowych wpustu ulicznego. Następnie za pomocą pojazdu asenizacyjnego oraz w razie takiej potrzeby – ręcznie, należy usunąć wszelkie nieczystości znajdujące się wewnątrz wpustu, d) dodatkowe czyszczenie (w okresie jednego miesiąca od daty odbioru zakresu prac dotyczących oczyszczania wpustów ulicznych) w przypadku niedrożności ujawnionej po odbiorze e) transport odpadów zebranych podczas wykonywania prac (łącznie z pokryciem wszelkich opłat) na składowisko odpadów komunalnych w Kętach, W celu uniknięcia nadmiernego zapylenia najbliższej okolicy oczyszczanych miejsc Wykonawca w trakcie mechanicznego zamiatania zastosuje zraszanie wodą zamiatanej powierzchni jezdni. Kolejność oczyszczania ww. ulic i dróg będzie ustalana z Zamawiającym.Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie Gminy Kęty w 2020 r. Zakres prac obejmuje: a) Mechaniczne zamiatanie pasów dróg przy krawężnikach, zatok autobusowych, parkingów, zatok parkingowych, miejsc postojowych, zatok postojowych na terenie miasta Kęty i sześciu sołectw w Gminie Kęty b) Usuwanie liści, igliwia w okresie jesiennym z chodników, ciągów pieszo-rowerowych parkingów, miejsc postojowych, zatok postojowych zlokalizowanych wzdłuż zamiatanych ulic Szczegółowy zakres prac dotyczący ETAPU II obejmuje: a) usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni łącznie z zatokami autobusowymi, wyspami kanalizującymi, powierzchniami wyłączonymi z ruchu określonymi znakami drogowymi poziomymi, wlotami i wylotami skrzyżowań o ruchu okrężnym, poboczami utwardzonymi płytami betonowymi np. płytami jumbo, poboczami utwardzonymi płytami betonowymi np. płyty jumbo b) usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z powierzchni parkingów, miejsc postojowych, zatok postojowych c) usuwanie liści, igliwia i innych drobnych odpadów zielonych w okresie jesiennym z chodników, ciągów pieszo-rowerowych, parkingów, zatok parkingowych, miejsc postojowych, zatok postojowych zlokalizowanych wzdłuż zamiatanych ulic Zabrania się przemieszczania w/w odpadów na tereny przyległe np. zieleńce. W przypadku bardzo dużego nagromadzenia nieczystości przy krawężnikach, ściekach przykrawężnikowych, Wykonawca jest zobowiązany dokonać wstępnego oczyszczenia metodą ręczną zanim użyty zostanie sprzęt mechaniczny. W miejscach, w których mechaniczne oczyszczanie jest uniemożliwione np. przez zaparkowane samochody lub utrudnione przez konstrukcję drogi Wykonawca jest zobowiązany wykonać prace ręcznie. d) w celu uniknięcia nadmiernego zapylenia najbliższej okolicy oczyszczanych miejsc Wykonawca w trakcie mechanicznego zamiatania ma obowiązek zastosowania zraszania wodą zamiatanych powierzchni; niedopuszczalne jest przeprowadzanie prac bez zastosowania zraszania wodą oraz z przepełnionym zbiornikiem na zebrane nieczystości e) Wykonawca jest wytwórcą i posiadaczem odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 t.j.) f) Transport i zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych zmieszanych z terenów objętych przedmiotem niniejszej umowy w RIPOK-u (wraz z poryciem wszelkich opłat) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Komunalnej. g) dostarczenie czystych odpadów zielonych do kompostowni h) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania na żądanie Zamawiającego dowodów potwierdzających w/w obowiązki, tj. karty przekazania odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90612000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert (tj. przed godziną 945 w dniu składania ofert) wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięćtysięcyzłotych 00/100) 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 t.j ., 836 i 1572 ) . 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy w Kętach 07 1050 1070 1000 0023 6738 4605 w ING Bank Śląski, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania. Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie  zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 11. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych wydane, w drodze decyzji, przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady w myśl ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - według wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy. 3.Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5.Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt 5 Rozdziału XI SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 6.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca bez wezwania składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór w załączniku nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach