Przetargi.pl
Powtarzające się okresowo dostawy produktów farmaceutycznych do apteki zakładowej - okręgowej Zakładu Opieki Zdrowotnej Aresztu Śledczego w Opolu

Areszt Śledczy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-033 Opole, ul. Sądowa 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4545647 , fax. 077 4539741
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Opolu
    ul. Sądowa 4 4
    45-033 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4545647, fax. 077 4539741
    REGON: 00059913200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Powtarzające się okresowo dostawy produktów farmaceutycznych do apteki zakładowej - okręgowej Zakładu Opieki Zdrowotnej Aresztu Śledczego w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 (poniżej 133 000 euro) ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia będzie finansowany z wydatków budżetowych Aresztu Śledczego w Opolu będącego jednostką z sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj; do dnia 07.01.2010r. do godziny 11:00. Łączna (suma) wartość wadium wynosi 6 730,00 zł (słownie: sześć tysięcy siedemset trzydzieści złotych). Zamawiający określił wadium na poszczególne części oferty w tym: 1) w przypadku oferty na 1 część przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych złotych), 2) w przypadku oferty na 2 część przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt złotych), 3) w przypadku oferty na 3 część przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi 1 340,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta czterdzieści złotych), 4) w przypadku oferty na 4 część przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi 960,00 zł (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt złotych), 5) w przypadku oferty na 5 część przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi 260,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych), 6) w przypadku oferty na 6 część przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi 475,00 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt pięć złotych), 7) w przypadku oferty na 7 część przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi 715,00 zł (słownie: siedemset piętnaście złotych), 8) w przypadku oferty na 8 część przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi 1 345,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta czterdzieści pięć złotych), 9) w przypadku oferty na 9 część przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych), 10) w przypadku oferty na 10 część przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi 135,00 zł (słownie: sto trzydzieści pięć złotych), 11) w przypadku oferty na 11 część przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi 430,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści złotych). Wykonawca wnosi wadium w jednej z form przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Aresztu Śledczego w Opolu nr NBP O/Opole nr 26 1010 1401 0014 1413 9120 0000. Dowód wpłaty musi posiadać dokładne oznaczenie tytułu wpłaty tj. wadium na produkty farmaceutyczne - część .....(wpisać nr części). W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę (np. na wszystkie 11 (jedenaście) części przedmiotu zamówienia), wadium powinno być sumą odpowiednich kwot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie od 1) do 4) na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki w każdej części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: --CYTAT ROZDZIAŁU VI SPECYFIKACJI-- VI - Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do oferty. 6.1. Każdy wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie Nr 1 musi mieć formę pisemną i należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 6.2. Ponadto, każdy wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że: 1) zrealizuje zamówienie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2010r., 2) akceptuje warunki realizacji zamówienia przedstawione w projekcie umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w przypadku wyboru oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy na określonych w niej warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 3) przedmiot zamówienia zrealizuje sam lub z udziałem podwykonawców. Oświadczenie Nr 2 musi mieć formę pisemną i należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 6.3. Oprócz ww. oświadczeń każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zobowiązany jest złożyć w swojej ofercie następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3 ppkt. 1, 2, 3 i 4 niniejszej specyfikacji: A) ppkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, B) ppkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 6) dokumenty, o których mowa w punkcie 6.3 ppkt 5A lit. a i c oraz ppkt 5B, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.3 ppkt 5A lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.3 ppkt. 5 niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4. Oprócz ww. dokumentów każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zobowiązany jest złożyć w swojej ofercie następujące dokumenty: koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Pod pojęciami tymi należy rozumieć: 1) koncesja, zezwolenie lub licencja na hurtowy obrót lekami gotowymi i surowcami farmaceutycznymi, obrót lekami sanitarnymi wydawane przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej zgodnie z ustawą o środkach farmaceutycznych materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i nadzorze farmaceutycznym dot. hurtowni farmaceutycznej, 2) koncesja, zezwolenie lub licencja na wytwarzanie lub obrót środków odurzających i psychotropowych wydawane przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej (ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii), 3) koncesja, zezwolenie lub licencja na wytwarzanie środków farmaceutycznych i materiałów medycznych wydawane przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej zgodnie z ustawą o środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, aptekach, hurtowniach i nadzorze farmaceutycznym- dot. producentów. 6.5. Oprócz ww. oświadczeń i dokumentów wykonawca winien złożyć również: 1) formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji, 2) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach