Przetargi.pl
Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na drogach powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, Szosa Połczyńska 57
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 312 40 07 , fax. 0-94 312 38 21
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Szosa Połczyńska 57 57
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 312 40 07, fax. 0-94 312 38 21
    REGON: 33096038000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-bialogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na drogach powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wyrównanie istniejących nawierzchni bitum. mieszankami mineralno - emulsyjnymi na zimno oraz wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni na drogach powiatowych w zakresach: - wyrównanie mieszanką mineralno - emulsyjną na zimno,w-wa gr. 1,5 cm w ilości 5.815 m2 - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową modyfikowaną i grysem bazaltowym frakcji 5/8 mm w ilości 46.682,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; c) posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajm, umowę kupna lub w inny sposób) do niżej podanych w pełni sprawnych nowoczesnych jednostek sprzętu zapewniających dobrą jakość robót: kombajn do powierzchniowych utrwaleń szt.1, walec do zagęszczania nawierzchni szt.1, szczotki mechaniczne szt. 1. d) dysponują osobą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia nw. osoby - kierownikiem budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub z odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 7 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie (wg. wzoru nr 3), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2)aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 4). Wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; b) zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa; 4)Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia (wg wzoru nr 5];

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-bialogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach