Przetargi.pl
Powierzchniowe utrwalenia nawierzchni dróg gminnych - 2020

Gmina Zbrosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-674 Zbrosławice, ul. Oświęcimska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2337012 , fax. 032 2337100
  • Data zamieszczenia: 2020-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbrosławice
    ul. Oświęcimska 2
    42-674 Zbrosławice, woj. śląskie
    tel. 032 2337012, fax. 032 2337100
    REGON: 27625838000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Powierzchniowe utrwalenia nawierzchni dróg gminnych - 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie powierzchniowych utrwaleń nawierzchni dróg gminnych zgodnie z warunkami określonymi w STWiORB – SST i opisie robót: 1. Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z warstwą wyrównawczą z destruktu bitumicznego (6 cm) – 1.755 m2. 2. Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bez warstwy wyrównawczej z destruktu bitumicznego – 1.200 m2. UWAGA: Zamawiający informuje, iż przy realizacji przedmiotu zamówienia stosuje prawo opcji, co oznacza, że podane powyżej ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej. W przypadku gdy zakres prac będzie większy niż określono w formularzu cenowym Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnych wartości określonych poniżej, tj.: 1. Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z warstwą wyrównawczą z destruktu bitumicznego (6 cm) – 3.035 m2. 2. Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bez warstwy wyrównawczej z destruktu bitumicznego – 3.335 m2. Warunki skorzystania z prawa opcji: • Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać. • Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy. • Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. • Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i wzorze umowy. • Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale jest realizacją niniejszej umowy, zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków - następuje w wyniku złożenia przez Zamawiającego pisemnego jednostronnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 1.1. Zamówienie będzie realizowane na podstawie jednostkowych pisemnych zleceń (przesyłanych drogą elektroniczną – mailem lub odbieranych w siedzibie Wydziału Gospodarki Komunalnej tut. Urzędu), wystawianych każdorazowo przez Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Zbrosławice. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac odpowiednio dla każdego zlecenia w terminie do 3 dni od dnia otrzymania zlecenia. Termin realizacji poszczególnych zleceń określony zostanie jednostronnie przez przedstawiciela Zamawiającego każdorazowo w zleceniu. 1.2. Na wykonawcy spoczywa obowiązek zlecenia nadzoru właścicielowi sieci w trakcie wykonywania robót w obrębie lub na sieci w przypadku wystąpienia ewentualnej kolizji. Wykonawca przedłoży protokoły odbioru robót spisane z właścicielem sieci w obrębie których lub na których wykonał roboty. 1.3. W trakcie prowadzonych robót musi zostać zapewniony stały dostęp do wszystkich posesji zlokalizowanych w rejonie prac (szczególnie służb ratunkowych). Zaleca się aby roboty prowadzone były „pod ruchem” i dla takiego sposobu prowadzenia robót Zamawiający posiadać będzie zatwierdzoną organizację ruchu drogowego. W przypadku zakładanego wyłączenia z ruchu drogowego odcinka drogi, Wykonawca zobowiązany jest opracować i uzyskać zatwierdzenie (w ramach wynagrodzenia umownego) projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót. 1.4. Przedmiot zamówienia został dokładnie określony w Opisie robót wraz z technologią ich wykonania, stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 1.5. Prace należy wykonywać zgodnie z wymaganiami SIWZ i STWiORB-SST stanowiącym załącznik nr 6a i 6b do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233242-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGI: 1. Zamawiający wymaga, aby oświadczenie składane na podstawie art. 25 ust.1 uPzp było złożone w formie pisemnej. Nie dopuszcza się w tym zakresie użycia środka komunikacji elektronicznej. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2. Formularz cenowy - załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGI: 1. Formularz cenowy stanowi integralną część oferty, nie podlegającą zmianie w toku postępowania [tj. nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp]. 2. Brak formularza cenowego - spowoduje, że oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 „uPzp” jako, że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. 3.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach