Przetargi.pl
Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych - Etap III

Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6565800, 6565815 , fax. 085 6565803
  • Data zamieszczenia: 2015-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
    ul. Pałacowa 2 2
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 085 6565800, 6565815, fax. 085 6565803
    REGON: 05002691100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Powiązanie infrastruktury komunikacyjnej osiedla Annopol w Siemiatyczach z siecią dróg powiatowych i krajowych - Etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.W ramach planowanego zadania przewiduje się przebudowę oraz budowę nawierzchni bitumicznej, zjazdów, chodników, ramp dla pieszych, budowę kanalizacji deszczowej, przykanalików i wpustów, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego na następujących drogach gminnych: a) ul. Annopolska nr 109323B b) ul. Sadowa nr 109410B Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 852,1 mb, w tym: 2.Przebudowa ul. Annopolskiej o dł. 597,1 mb (szer. jezdni 5,5 m; obustronne chodniki szer. 0,51-1,61m) 3.Budowa ul. Sadowej o dług. 255 mb (szer. jezdni 5,0 m; obustronne chodniki szer. 1,5 - 1,55 m). 4.Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Łączna długość przebudowy i budowy ulic - 852,1 mb. Wykonana zostanie nawierzchnia asfaltowa na powierzchni 4 575,68 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm w ilości 618,2 m2, nawierzchnia z kostki brukowej gr. 6 cm - 1 867,62 m2. Do ustawienie przewidziano: 1 715,29 mb krawężnika betonowego 15x30 cm, 1 667,81 mb obrzeża betonowego 6x20 cm oraz 359,4 mb obrzeża 8x30 cm.. Jednocześnie wraz z budową ulic zaplanowano budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy 315 mm o dług. L = 549,5 m. Planuje się wybudowanie 24 szt studzienek i wpustów deszczowych oraz 3 studni rewizyjnych fi 1000 i 8 studni rewizyjnych fi 1200. Przewidziano wykonanie oznakowania pionowego i poziomego (wg stałej organizacji ruchu), w tym oznakowanie poziome grubowarstwowe: 48,31 m2, oznakowanie pionowe: 6 znaków (plus 2 tablice informacyjne), oraz wykonanie trawników - 440,41 m2. Podane powyżej ilości oraz przedmiary załączone w dokumentacji projektowej mają jedynie charakter pomocniczy, zaś Wykonawca ma obowiązek wykonać cały zakres robót objęty dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453232520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 40.000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy PLN) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji e)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że: Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3)Postanowienia pkt. 11.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 11.2.1)b) i 11.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. f)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania. Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji/poręczenia wniesionych/złożonych jako wadium. g)Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale, przed upływem terminu składania ofert, w sposób umożliwiający dokonanie zwrotu wadium zgodnie z przepisami ustawy Pzp - tj. jako oddzielny od oferty dokument, w siedzibie Zamawiającego (sekretariat), od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30. 4.Termin wniesienia wadium. 1)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert (dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę). 2)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną