Przetargi.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ul.Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko ogłasza przetarg nieograniczony na Obsługę wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, w tym wszystkich zadań realizowanych w ramach środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku i Filii w Przedborzu.

Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 683 73 56 , fax. 044 683 73 59
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku
    ul. Tysiąclecia 2 2
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 683 73 56, fax. 044 683 73 59
    REGON: 59074813500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupradomsko.i-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ul.Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko ogłasza przetarg nieograniczony na Obsługę wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, w tym wszystkich zadań realizowanych w ramach środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku i Filii w Przedborzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku ul.Tysiąclecia 2, 97-500 Radomsko, tel/fax. 683-73-55 do 58, e-mail: lora@up.gov.pl ogłasza przetarg nieograniczony o udzielenie zamówienia o wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na Obsługę wypłaty świadczeń dla bezrobotnych, w tym wszystkich zadań realizowanych w ramach środków finansowych pochodzących z budżetu Unii Europejskiej dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomsku i Filii w Przedborzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy: - Wykonawca będzie bankiem w świetle prawa bankowego - musi posiadać uprawnienia do wykonywania czynności bankowych objętych przedmiotem zamówienia publicznego 2) posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - musi posiadać oddział lub filie w Radomsku i/lub w Przedborzu, - powinien posiadać odpowiednie urządzenia i systemy służące do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej : - musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia 5) złożą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą brać udział jedynie banki działające w systemie bankowości elektronicznej jak również gwarantujące otwarcie i prowadzenie rachunków zastrzeżonych bez pełnomocnictw dla bezrobotnych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych dokumentów zostanie przez Zamawiającego dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o dokumenty i oświadczenia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki zostały spełnione przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w przetargu winni złożyć oświadczenie: - Oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (dla wykonawców będących osobami fizycznymi) wg Załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wg Załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z późn. zm., Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1) Aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej i realizacji usług będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą 29 sierpnia 2007r. Prawo bankowe. 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24ust. 1 pkt 2 ustawy; W przypadku: Podmiotów działających wspólnie - umowa, regulująca ich współpracę, zawierającą oznaczenie: - stron umowy ze wskazaniem lidera, - celu gospodarczego, dla którego została zawarta, - czasu trwania umowy, - sposobu prowadzenia spraw, - zasad reprezentacji, - zakresu działania poszczególnych stron, - sposobu ustania współpracy podmiotów, - solidarnej odpowiedzialności stron umowy. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. W przypadku gdy osoby podpisujące ofertę i jej załączniki nie figurują w dokumentach wymienionych powyżej Wykonawca do oferty załączyć musi pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa, treść dokumentu powinna dokładnie określać zakres umocowania. 3) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 4) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie ofertowe (wzór stanowi załącznik nr1). 6) projekt umowy na realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione ww. warunki, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wystarczającym powodem odrzucenia oferty może być brak któregokolwiek z wymaganych w SIWZ elementów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na bieżącym rachunku bankowym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradomsko.i-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach