Przetargi.pl
Poszerzenie jezdni wraz z zabudową krawężników na ul. Juliana Fałata w Bystrej na odcinku przylegającym do terenów rekreacyjnych

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2015-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 07218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poszerzenie jezdni wraz z zabudową krawężników na ul. Juliana Fałata w Bystrej na odcinku przylegającym do terenów rekreacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie poszerzenia jezdni ul. Juliana Fałata w Bystrej na odcinku przylegającym do terenów rekreacyjnych. 2. Parametry poszerzenia jezdni: - szerokość poszerzenia jezdni ulicy - 1,0m - długość poszerzenia jezdni ulicy - 181,50m. Wzdłuż poszerzenia jezdni ul. Juliana Fałata w Bystrej, od strony terenów rekreacyjnych należy zabudować betonowe krawężniki drogowe. Uwaga! Budowa zjazdu z drogi powiatowej P4412S ul. J. Fałata w Bystrej na działki 615/0, 615/6, 615/10 stanowić będzie osobne postępowanie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: projekt wykonawczy, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. W/w dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.gwwilkowice.finn.pl/. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji projektowej. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie do 5 dni po podpisaniu umowy: a) oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierowania budową wraz z kserokopią uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby inżynierów budownictwa, b) kserokopie uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie z właściwej izby Inżynierów budownictwa osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, c) kosztorys opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ten będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź rezygnacji z wykonania danego zakresu robót. 6. Z uwagi na specyfikę prac przy realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba dni skrócenia czasu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gwwilkowice.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach