Przetargi.pl
Posypywanie dróg gminnych na terenie gminy Obrowo w czasie Zimy 2009-2010 - wraz z piaskiem

Wójt Gminy Obrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-126 Obrowo, Obrowo 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6786022 , fax. 056 6786022 w. 35
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Obrowo
    Obrowo 54 54
    87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6786022, fax. 056 6786022 w. 35
    REGON: 00053438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Posypywanie dróg gminnych na terenie gminy Obrowo w czasie Zimy 2009-2010 - wraz z piaskiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: posypywanie dróg gminnych na terenie gminy Obrowo w czasie Zimy 2009-2010 według rejonów łącznie z piaskiem. Obszar gminy Obrowo został podzielony na VII rejonów wg sołectw. Każdy rejon stanowi część w/w zamówienia, określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Prace związane z posypywaniem Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć najpóźniej 2 godz. po zgłoszeniu tej potrzeby przez sołtysa danego sołectwa lub pracownika urzędu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym celu wykonawca składa stosowne oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione do jego reprezentowania na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. 2. Wykonawcy muszą wykazać, że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat podobne zamówienia oraz udokumentują że w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali zamówienia, o wartości co najmniej przedłożonej oferty, podając nazwy, adresy zamawiających, c) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca powinien przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do SIWZ, d) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz usług (min. 2) wykonanych i zakończonych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom/dostawom objętym zamówieniem z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy/usługi te zostały wykonane należycie (min. 2 szt. referencji) - wykaz sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ; e) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia, f) podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i opatrzone datą. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach