Przetargi.pl
Postępowaniu prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w przedmiocie wyboru wykonawcy na organizację i przeprowadzenie trzech turnusów rehabilitacyjnych usprawniająco-rekreacyjnych w ramach realizacji projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Fryderyka Chopina 16
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 78 00 450 , fax. 0-17 78 00 473
  • Data zamieszczenia: 2012-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu
    ul. Fryderyka Chopina 16 16
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 78 00 450, fax. 0-17 78 00 473
    REGON: 69058826600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokl.pcprmielec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowaniu prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w przedmiocie wyboru wykonawcy na organizację i przeprowadzenie trzech turnusów rehabilitacyjnych usprawniająco-rekreacyjnych w ramach realizacji projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje zorganizowanie 3 turnusów rehabilitacyjnych usprawniająco - rekreacyjnych: 1) pierwszy turnus obejmuje ok. 48 osób niepełnosprawnych (w szczególności z dysfunkcjami narządu ruchu z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, chorobą psychiczną, z cukrzycą, schorzeniami neurologicznymi w tym z epilepsją, układu krążenia, układu oddechowego, układu pokarmowego, z upośledzeniem umysłowym, kobiety po mastektomii, chorobami narządów wydzielania wewnętrznego) i ok. 14 opiekunów i powinien rozpocząć się nie wcześniej niż od dnia 23 lipca 2012 roku a zakończyć nie później niż 31 sierpnia 2012 roku, turnus obejmuje 14 dni pobytowych, 2) drugi turnus obejmuje ok. 50 osób niepełnosprawnych (w szczególności z dysfunkcjami narządu ruchu z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, narządu wzroku (w tym osoby niewidome), schorzeniami neurologicznymi w tym z epilepsją, z chorobą psychiczną, kobiety po mastektomii, układu krążenia, z cukrzycą, z chorobami układu moczowo-płciowego, chorobami dermatologicznymi) oraz ok. 13 opiekunów i powinien rozpocząć się nie wcześniej niż od dnia 23 lipca 2012 roku a zakończyć nie później niż 14 września 2012 roku, turnus obejmuje 14 dni pobytowych. 3) trzeci turnus obejmuje ok. 40 osób niepełnosprawnych (w szczególności z dysfunkcjami narządu ruchu w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich (ok. 10 osób), układu krążenia, schorzeniami neurologicznymi w tym z epilepsją, z chorobą psychiczną, z cukrzycą, upośledzeniem umysłowym, chorobami układu krwiotwórczego, dysfunkcją narządu słuchu w tym ok. 11 osób głuchoniemych) oraz ok. 21 opiekunów i powinien rozpocząć się nie wcześniej niż od dnia 23 lipca 2012 roku a zakończyć nie później niż 14 września 2012 roku, turnus obejmuje 14 dni pobytowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokl.pcprmielec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach