Przetargi.pl
POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA WYKONANIE DOSTAWY SPRZĘTU SPORTOWEGO WRAZ Z JEGO MONTAŻEM DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 5286 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. SPRAWA NR 114/PN/2012

Jednostka Wojskowa 5286 ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Piastów 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3672 404 , fax. 68 3672 556
  • Data zamieszczenia: 2012-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5286
    ul. Piastów 7 7
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 68 3672 404, fax. 68 3672 556
    REGON: 08051914500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostak Wojskowa Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA WYKONANIE DOSTAWY SPRZĘTU SPORTOWEGO WRAZ Z JEGO MONTAŻEM DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 5286 W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. SPRAWA NR 114/PN/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego oraz jego montaż na potrzeby JW. 5286 w Krośnie Odrzańskim. Dostawy realizowane będą sukcesywnie do poszczególnych magazynów, wskazanych przez Zamawiającego na terenie Jednostek wskazanych poniżej, na podstawie złożonych przez Zamawiającego zapotrzebowań w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem ilościowym i jakościowym w momencie dostarczenia towaru w obecności przedstawiciela Wykonawcy. Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta oraz opis zawartości w języku polskim, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Termin przydatności do użycia oferowanych artykułów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczonych od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego (dotyczy artykułów mających określony termin przydatności do użycia).Wykonawca zobowiązany jest dostarczać artykuły określone w formularzu ofertowym załącznik nr 2 do SIWZ transportem Własnym, na swój koszt i ryzyko, bezpośrednio do magazynu Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść artykuły do miejsc wskazanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Dostawa winna być realizowana w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-13:00, Dowodem zrealizowania dostawy będzie protokól odbioru, dokonany przez Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości, rodzaju i kompletności artykułów oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a także z zapisami oferty Wykonawcy. Osobą upoważnioną ze strony zamawiającego do odbioru artykułów jest p. Angelika ŚWIDERSKA i p. Józef PILWIŃSKI, nad przestrzeganiem realizacji zapisów umowy ze strony Zamawiającego czuwał będzie p. Marek PUKANTY. Zamawiający może odmówić odbioru artykułów w przypadku, gdy będą w stanie niekompletnym, wadliwe, bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie. W przypadku dostarczenia artykułu wadliwego lub nie odpowiadającego zamówieniu, Zamawiający ma prawo odmówić jego przyjęcia, a Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na własny koszt w terminie 7 dni roboczych od dostawy. W przypadku stwierdzenia ukrytych wad artykułów w trakcie ich użytkowania Zamawiający ma prawo do zwrotu wadliwego artykułu,a Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na własny koszt w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia. Wykonawca jest obowiązany wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne artykułów, jeśli takich udzielił producent. Dostawa będzie realizowana do dwóch magazynów: 1. JW 5286 ul. Obrońców Stalingradu 10, 66-600 Krosno Odrzańskie, 2. JW 1517 ul. Składowa 10, 66-016 Czerwieńsk, Dostawa do wyżej wymienionych magazynów odbywać się będzie każdorazowo na podstawie złożonego przez Zamawiającego zapotrzebowania, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia zapotrzebowania, na koszt własny dostawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach