Areszt Śledczy w Nisku ogłasza przetarg
- Adres: 37-400 Nisko, Pl. Wolności 15
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8433400 , fax. 015 8433401
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Nisku
Pl. Wolności 15 15
37-400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 015 8433400, fax. 015 8433401
REGON: 00032107500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie przetargowe na dostawy warzyw i owoców - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców, transportem dostawcy i na jego koszt dla Aresztu Śledczego w Nisku i oddzielnie dla Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie. Niżej wymienione ilości wyliczone zostały na pełny stan osadzonych i w zależności od potrzeb mogą ulec zmniejszeniu. 1. Marchew - 11 000 kg 2. Burak ćwikłowy - 5160 kg 3. Cebula - 6 000 kg 4. Kapusta biała świeża - 6 000 kg 5. Por -1100 kg 6. Seler - 6 000 kg 7. Ogórek świeży - 3 700 kg 8. Jabłko - 14 000 kg 9. Papryka świeża - 400 kg 10. Pomidor - 1600 kg 11. Ziemniak jadalny - 70 000 kg 12. Fasola - 700 kg 13. Kalafior - 700 kg 14. Pietruszka korzeń - 5 000 kg 15. Pietruszka natka - 640 szt (1 szt = 1 pęczek) 16. Koper - 1 000 szt (1 szt = 1 pęczek) 17. Pieczarki - 300 kg 18. Kapusta czerwona - 850 kg 19. Ogórek kwaszony - 2 450 kg 20. Kapusta kwaszona - 3 510 kg Realizacja zamówień - maksymalnie raz w tygodniu do każdej jednostki, w ilościach wg uznania zamawiającego po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceną spełnienia powyższych warunków będzie określenie oferenta w sposób jednoznaczny jako: spełnia / nie spełnia, poprzez analizę złożonych zaświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu jest: a) - złożenie wraz z ofertą pisemnego oświadczenia zgodnego z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, b) - złożenie wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten winien być przedstawiony w formie oryginału (lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela oferenta).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa warzyw, owoców oraz ziemniaków jadalnych I
Dodano: 2016-06-16 - OWOCE I WARZYWA W PAKIECIE I ORAZ ŻUREK W PAKIECIE II DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-05-18 - Sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jaj dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli w 2016 roku
Dodano: 2015-12-23 - Sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jaj dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli w 2016 roku
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa warzyw, owoców oraz ziemniaków jadalnych II
Dodano: 2015-10-13 - Sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jaj dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
Dodano: 2015-07-08 - OWOCE I WARZYWA DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2015-06-16 - Dostawa warzyw, owoców oraz ziemniaków konsumpcyjnych
Dodano: 2015-06-08 - OWOCE I WARZYWA W PAKIECIE I ORAZ ŻUREK W PAKIECIE II DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2015-05-07 - Sukcesywna dostawa warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
Dodano: 2014-12-23