Przetargi.pl
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych i metalowych regałów przesuwnych do pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Radzyniu Podlaskim, ul. Chomiczewskiego 10

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Chomiczewskiego 10
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3529380 , fax. 83 3529380 w. 213
  • Data zamieszczenia: 2011-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Chomiczewskiego 10 10
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 3529380, fax. 83 3529380 w. 213
    REGON: 03029468500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.radzyn.pl; http://pup.radzynpodlaski.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych i metalowych regałów przesuwnych do pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Radzyniu Podlaskim, ul. Chomiczewskiego 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca będzie zobowiązany wobec Zamawiającego i na jego rzecz do wykonania, sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu do jego siedziby ul. Chomiczewskiego 10, 21-300 Radzyń Podlaski oraz zmontowania montażowi podlegają jedynie regały jezdne, pozostały asortyment winien zostać dostarczony w całości i przemieszczenia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w jego siedzibie mebli biurowych, zwanych dalej Meblami oraz metalowych regałów przesuwanych zwanych dalej Regałami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy załącznik C do SIWZ. Asortyment biurowy Biurko z przystawką, z lewej strony komputer 2 szt. Biurko z przystawką, z prawej strony komputer 2 szt. Biurko proste 2 szt. Stoliki pod komputery 3 szt. Kontener biurowy na kółkach 750h 400 500 mm, 4 szt. Szafa biurowa 2170 mm 1 szt. Szafa biurowa 850 mm 3 szt. Szafa z witrynami i nadstawkami 2 szt. Metalowe szafy aktowe składające się z 48 szuflad, 8 modułów z 4 szufladami,8 modułów z 2 szufladami. Nadstawki z płyty na szafy aktowe metalowe 4 szt. Szafa aktowo ubraniowa z nadstawką 2380 800 630 1 szt. Kontener biurowy piórnik i 3 szuflady 560h 400 450mm 2 szt. Krzesło obrotowe 5 szt. Krzesło do sztaplowania tapicerowane siedzisko na stelażu metalowym 25 szt. Wieszak stojący metalowy 2 szt. Wieszak ścienny z półka 1200 420 mm 1 szt. Odbojnica na ściany kolor buk 6 szt. Odbojnica na ściany kolor mahoń togo 9 szt. Narożniki na ściany kolor mahoń togo 6 szt. Stoliki dwuosobowe , stelaż chrom 8 szt. Stolik dla klienta 4 szt. Metalowe regały przesuwane 11 szt. Biurko z lewej strony komputer opis nr 24 bez przystawki 7 szt. Biurko z prawej strony komputer, opis nr 25 bez przystawki 6 szt. Szafa aktowo ubraniowa wraz z nadstawką, opis nr 11, 3 szt. Szafa aktowa z nadstawką, opis nr 23, 11 szt. Kontener biurowy opis nr 5, 6 szt. Szafa biurowa 850 mm , opis nr 7, 1 szt. Szafa ubraniowa wraz z nadstawką, opis nr 26, 2 szt. Pozostałe wymagania dotyczące mebli i regałów są fabrycznie nowe, nieregenerowane, poszczególne zestawy mebli i regałów pochodzą od jednego producenta oraz spełniają warunki techniczne określone w Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy, posiadają deklarację producenta o zgodności z Polskimi Normami lub innymi przepisami dotyczącymi wymogów, które obowiązują w zakresie dopuszczenia wyrobu do obrotu rynkowego, odpowiadają wymogom przeciwpożarowym oraz spełniają warunki BHP, określone w stosownych przepisach, w tym w szczególności w Rozporządzeniu MPiPS z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe Dz. U. z 1998 r. Nr 148, póz. 973. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik C do SIWZ. Przed opracowaniem oferty zalecane jest, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną pomieszczenia Zamawiającego gdzie mają być zamontowane Regały przesuwne i Meble szczególnie metalowe meble aktowe w celu zdobycia niezbędnych informacji koniecznych do opracowania oferty. Wykonawca samodzielnie winien zmierzyć pomieszczenie, w którym będą montowane Regały, sprawdzić warunki ich montażu na podłożu oraz samodzielnie opracować ich rozmieszczenie. Zamawiający w Opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku C do SIWZ przedstawia rysunek poglądowy rozmieszczenia i wymiary pomieszczenia przeznaczonego na regały jezdne. Wykonawca winien zapewnić rozmieszczenie Regałów, które pozwoli w optymalnym stopniu wykorzystać powierzchnię przeznaczoną pod zabudowę regałami przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa komunikacyjnego m.in. bezpieczne przejścia pomiędzy blokiem regałowym oraz bezpieczny odstęp od każdego regału. Regały, akcesoria i materiały montażowe wchodzące w skład systemu regałów muszą być fabrycznie nowe, bez śladów wcześniejszego użytkowania, muszą być produktami nowo wytworzonymi o wysokiej jakości. Wykonawca na potwierdzenie spełniania przez oferowane Regały wymagań określonych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku C i załączniku Nr 1 do wzoru Umowy, załącza do oferty zaświadczenia wystawione przez niezależne uprawnione podmioty zaświadczenie, że regały produkowane są zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO lub równoważnym, atest higieniczny na regały, klasyfikacja ogniowa w zakresie niepalności . Dokumenty, o których mowa w punkcie 8 powinny być dostarczone do oferty w języku polskim w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Celem sprawdzenia czy zaoferowane Regały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem i odbiorem próbki, tj. 1 sztuki ściany bocznej regałów, która będzie później zamontowana w regale, najpóźniej 1 dzień przed składaniem ofert do siedziby Zamawiającego. Zamawiający ponosi koszt składowania. Odbiór wystawki nastąpi po zakończeniu dostaw przedmiotu zamówienia. Meble, akcesoria i materiały montażowe muszą być fabrycznie nowe, bez śladów wcześniejszego użytkowania, muszą być produktami nowo wytworzonymi o wysokiej jakości. Meble wykonane z płyt meblowych laminowanych należy wykonać z płyty wiórowej trójwarstwowej w klasie higieniczności E1 obustronnie laminowanej o grubości i kolorystyce podanej w Załączniku Nr 1 do Wzoru Umowy. Wszystkie materiały użyte do produkcji mebli powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty. Wykonawca na potwierdzenie spełniania przez oferowane Meble wymagań określonych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 1 do Wzoru Umowy, załącza do oferty zaświadczenia wystawione przez niezależne uprawnione podmioty Atest Higieniczny na płytę meblową, Atest na tapicerkę krzeseł, odporność na ścieranie min. 100000 cykli Martindale a UNI EN ISO 12947 1 2 odporność na piling min.5 UNI EN ISO 12945 2 trudnopalność papieros NF EN 1021 1 trudnopalność zapałka NF EN 1021 2 odporność na światło 6 UNI EN ISO 105 B02 Dokumenty, o których mowa w punkcie 14 powinny być dostarczone do oferty w języku polskim w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Celem sprawdzenia czy zaoferowane Meble odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem i odbiorem najpóźniej 1 dzień przed składaniem ofert do siedziby Zamawiającego po 1 sztuce modułu metalowej szafy aktowej opisanej w punkcie 9 Opisu przedmiotu Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy, krzesła do sztaplowania na stelażu metalowym chrom opisanego w punkcie 14 Opisu przedmiotu Umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 do Wzoru Umowy, Próbkę płyty obustronnie laminowanej o grubości 25mm w formacie zbliżonym do A4 A5 w kolorze buk wykończonej listwą PCV 2 mm. Zamawiający ponosi koszt składowania. Odbiór wystawki określonej w pkt. 10 i 16 nastąpi po zakończeniu dostaw przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnoścłowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, póz. 275 z późn. zm.). Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Powiatowego Urzędu Pracy w Radzyniu Podlaskim: Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim Nr rachunku: 46 8046 0002 2001 0000 0130 0018 z dopiskiem Wadium - meble Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.radzyn.pl; http://pup.radzynpodlaski.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach