Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 670 31 37 , fax. 85 670 28 42
- Data zamieszczenia: 2019-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
ul. Sienkiewicza 65
15-003 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 670 31 37, fax. 85 670 28 42
REGON: 50252820000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
POSTĘPOWANIE PROWADZONE W CELU ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ NA DOSTAWĘ MEBLI BIUROWYCH DO JEDNOSTEK POLICJI WOJ. PODLASKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych do jednostek Policji woj. podlaskiego: Zadanie nr 1 – szafy i regały metalowe; Zadanie nr 2 – regały wolnostojące; Zadanie nr 3 – krzesła; Zadanie nr 4 – biurka, stoły, szafki. Zaoferowane meble muszą być w gatunku I i posiadać minimum 12-miesięczną gwarancję licząc od daty ich odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A-1D SIWZ. Wskazany w załącznikach dla poszczególnych zadań zakres ilościowy asortymentu został określony szacunkowo w celu sporządzenia oferty w niniejszym postępowaniu zmierzającym do zawarcia umowy ramowej i może ulec zmianie (zwiększeniu/zmniejszeniu) w trakcie realizacji umowy ramowej, w zależności od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wwypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2A-2D SIWZ. Do oferty Wykonawca musi dołączyć: 2. Aktualne na dzień składania ofert, złożone w formie oryginału, oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy. Dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – załącznik nr 3 SIWZ (jeżeli dotyczy – jeżeli Wykonawca w złożonej ofercie podaje dane osób fizycznych). 5. Dokumenty wymagane po złożeniu ofert: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy sytuacji, gdy w postępowaniu zostanie złożona więcej niż jedna oferta.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa krzeseł biurowych oraz dwóch biurek do budynku Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Dodano: 2023-12-29 - Zakup mebli biurowych - wyposażenie laboratorium na potrzeby realizacji zadania: "Politechniczna Sieć VIA CARPATIA im. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego”
Dodano: 2023-11-30 - Wykonanie, dostawa i montaż zabudowy meblowej w pomieszczeniach Oddziału Laryngologicznego w ramach realizacji projektu pn. pn. „Ograniczanie transmisji rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 w codziennej praktyce medycznej u pacjentów z podejrzeniem lub potwierdzeniem zakażenia SARS-CoV-2 podczas konsultacji otolaryngologicznych” Projekt finansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu „Wsparcie szpitali jednoimiennych w walce z rozprzestrzenianiem się zakażenia wirusem SARS-CoV-2 oraz w leczeniu COVID-19”
Dodano: 2021-07-23 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej.
Dodano: 2021-03-10 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej.
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa mebli biurowych do Starostwa Powiatowego w Sokółce oraz do jego zamiejscowych stanowisk pracy w Dąbrowie Białostockiej wraz z dostawą i montażem ekranu projekcyjnego, rzutnika i karniszy z napędem w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Sokółce
Dodano: 2021-01-08 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Augustowie
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2020-12-09 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Augustowie
Dodano: 2020-12-04 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2020-11-03