Przetargi.pl
Postępowanie P55DEZYNSEKCJA.DERATYZACJA2011 na świadczenie usługi zabezpieczenia obiektów Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA przed szkodnikami (dezynsekcja i deratyzacja)

Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2011-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie P55DEZYNSEKCJA.DERATYZACJA2011 na świadczenie usługi zabezpieczenia obiektów Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA przed szkodnikami (dezynsekcja i deratyzacja)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zabezpieczenia obiektów Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej przed szkodnikami (dezynsekcja i deratyzacja) oraz monitorowanie obiektów przed występowaniem szkodników celem zapobiegania i zwalczania 2.Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje w szczególności: a)w zakresie usługi dezynsekcji: - zwalczanie owadów (zarówno biegających jak i latających), ich jaj i larw, ze względów sanitarnych i gospodarczych przy użyciu odpowiednich środków np. żelu, pułapek lepowych; - monitoring obiektów przed występowaniem insektów zgodny z HACCP; - przeprowadzanie dezynsekcji obejmującej powierzchnię całego obiektu Szpitala wraz z przynależnymi budynkami zewnętrznymi (piwnice, parter, wszystkie kondygnacje, strych, klatki schodowe) o łącznej powierzchni 7.438,77 m2 (docelowo 12.214,01 m2); - dokonywanie stałej akcji dezynsekcyjnej raz w miesiącu obejmującej: wyłożenie środka (np. żelu), umieszczenie pułapki lepowej (opisanej nazwą z podaniem terminu wyłożenia), likwidację kryjówek owadów, zakończenie akcji dezynsekcyjnej potwierdzonej stosownym protokołem. b)w zakresie usługi deratyzacji: - zwalczanie za pomocą środków chemicznych, fizycznych lub biologicznych wszelkich gryzoni, najczęściej szczurów i myszy z obszaru obiektów Szpitala; - deratyzację doraźną i powtarzalną przeciwko szczurom i myszom; - rozstawienie karmników deratyzacyjnych wraz z ich obsługą (w tym uzupełnieniem środka odpowiednim preparatem) wokół budynków szpitala, w piwnicach oraz na strychu; - w razie potrzeby wykładanie środka zwalczającego aż do uzyskania 100 % efektu; - dokonywanie stałej akcji deratyzacyjnej raz w miesiącu obejmującej: wyłożenie środka, umieszczenie ostrzeżenia UWAGA TRUTKA, podanie terminu wyłożenia trutki, kontrolę i wymianę pogryzionych wkładek aż do zaprzestania pobierania preparatu przez gryzonie, zakończenie akcji deratyzacyjnej potwierdzonej stosownym protokołem. 3.Wszystkie preparaty i inne produkty a także sprzęt, niezbędne do prawidłowo przeprowadzonej usługi dezynsekcji i deratyzacji dostarcza Wykonawca. 4.Wykonawca wybiera metodę i preparaty do skutecznej dezynsekcji i deratyzacji. 5.Wykonywanie usługi deratyzacji musi być zgodne z wymogami HACCP i zasadami wiedzy i sztuki oraz środkami posiadającymi atesty dopuszczalności stosowania w służbie zdrowia, zapewniającymi maksymalne bezpieczeństwo dla ludzi przy najwyższej możliwej skuteczności działania. 6.Każda akcja dezynsekcyjna oraz deratyzacyjna powinna zakończyć się wypisaniem stosownego protokołu, do którego dołączone są karty charakterystyk użytych preparatów, dopuszczonych do stosowania w obiektach służby zdrowia pozwoleniem Ministra Zdrowia. Protokół powinien być podpisany przez obie strony, w tym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Dodatkowo do protokołu załączona jest lista z podpisami kierowników / pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych Szpitala, potwierdzających wykonanie usługi. 7.W przypadku zaistnienia faktu pojawienia się insektów w miejscach, gdzie przeprowadzono dezynsekcję podstawową, Wykonawca wykona nieodpłatnie dodatkową usługę. 8.Harmonogram wykonywania usługi: - usługa stała - jeden raz w miesiącu: w każdy trzeci piątek miesiąca. Jeżeli w tym dniu przypada święto, usługę należy wykonać tydzień wcześniej; - usługa doraźna na każde dodatkowe wezwanie w ciągu 12 godzin po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia (dopuszcza się zgłaszanie faksem i drogą mailową). 9.Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Ginekologiczno - Położniczy INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej, Warszawa, ul. Inflancka 6. 10.Zamawiający informuje, że nie gwarantuje każdorazowo wjazdu na teren Szpitala. 11.Zamawiający informuje, że na dzień wszczęcia postępowania do obsługi w zakresie dezynsekcji i deratyzacji łączna powierzchnia podlegająca usłudze wynosi 7.438,77 m2. W związku z przeprowadzanymi robotami modernizacyjnymi na terenie Szpitala a także sukcesywnym oddawaniem do użytkowania kolejnych części Szpitala, powierzchnia którą Wykonawca będzie obowiązany obsługiwać będzie się zwiększać do 12.214,01 m2. 12.Realizacja zamówienia musi być prowadzona w sposób w pełni profesjonalny, nie utrudniający bieżącego funkcjonowania Szpitala. 13.Wymagany minimalny okres gwarancji - 6 miesięcy licząc od daty wykonania ostatniej usługi. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90.92.10.00-9, 90.92.30.00-3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach