Przetargi.pl
Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na usługę kontroli na miejscu wykonywaną na terenie województwa warmińsko-mazurskiego

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 10-038 Olsztyn, ul. Św. Wojciecha 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5210920 , fax. 89 5229825
  • Data zamieszczenia: 2011-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny
    ul. Św. Wojciecha 2 2
    10-038 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5210920, fax. 89 5229825
    REGON: 01061308300179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na usługę kontroli na miejscu wykonywaną na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli wytypowanych przez zamawiającego gospodarstw rolnych znajdujących się na obszarze województwa warmińsko-mazurskiego, w zakresie: 1.1. kwalifikowalności powierzchni metodą inspekcji terenowej, 1.2. wymogów wzajemnej zgodności, 1.3. realizacji programów rolnośrodowiskowych, oraz sporządzenia i przekazania zamawiającemu dokumentacji pokontrolnej dla poszczególnych gospodarstw rolnych w ww. zakresach. 2. Realizacja kontroli, o których mowa w punkcie 1, polegać będzie w szczególności na: 2.1. pomiarze powierzchni działek rolnych odbiornikiem GPS zgodnie z obowiązującymi u zamawiającego instrukcjami i procedurami, 2.2. sporządzeniu dokumentacji fotograficznej dla każdej kontrolowanej działki rolnej (w liczbie nie mniejszej niż dwie sztuki dla każdej kontrolowanej działki rolnej), 2.3. sporządzeniu szkiców z pomiaru działek rolnych, 2.4. przetworzeniu wyników pomiarów, 2.5. sporządzeniu raportów z czynności kontrolnych oraz wstępnym sprawdzaniu ich poprawności, 2.6. przekazaniu kopii raportu z przeprowadzonych kontroli beneficjantom, 2.7. przekazaniu dokumentacji pokontrolnej zamawiającemu. 3. Zamawiający zawrze umowę ramową zgodnie z art. 100 ust. 3 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, maksymalnie z piętnastoma wykonawcami: z wykonawcą, którego oferta uzyskała największą ilość punktów (uznaną za najkorzystniejszą) oraz z kolejnymi czternastoma wykonawcami, których oferty uzyskały mniejszą ilość punktów (poczynając od największej), chyba że oferty niepodlegające odrzuceniu złożyło mniej wykonawców. 4. Przedmiot zamówienia objętego umową ramową swoim zakresem będzie obejmować kontrole na miejscu: 4.1. W przeliczeniu na punkty określone w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ) w ilości nie większej niż 70. 4.2. Wykonywane przez okres maksymalnie 4 miesięcy. 4.3. Wykonywane w tym samym czasie przez nie więcej niż jedną osobę. 5. Udzielenie zamówienia, którego przedmiot będzie objęty umową ramową, nastąpi na zasadach określonych w art. 101 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 101 ust. 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający udzieli zamówienia, którego przedmiot będzie objęty umową ramową, wykonawcom w liczbie określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przekazanej wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert pod warunkiem, że cena oferty złożonej w odpowiedzi na zaproszenie nie przekroczy kwoty, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia. Liczba wykonawców, którym zamawiający udzieli zamówienia: nie więcej niż 13
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713550001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.arimr.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach