Przetargi.pl
Postępowanie o zamówienie publiczne, przedmiotem którego jest odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa z komórek organizacyjnych Izby Celnej w Krakowie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego

Izba Celna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-111 Kraków, Al. Krasińskiego 11 B
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6290200 , fax. 012 4216757
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Krakowie
    Al. Krasińskiego 11 B 11 B
    31-111 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6290200, fax. 012 4216757
    REGON: 00014373900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o zamówienie publiczne, przedmiotem którego jest odbiór i transportowanie wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa z komórek organizacyjnych Izby Celnej w Krakowie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest podzielona na 5 zadań usługa odbioru i transportowania wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa z komórek organizacyjnych Izby Celnej w Krakowie zlokalizowanych w Krakowie, Nowym Sączu, Tarnowie, Andrychowie i Nowym Targu wraz z Miejscem Wyznaczonym w Chyżnem. Opis przedmiotu zamówienie wg kodu CPV: 79710000-4 Zadanie 1 Odbiór wartości pieniężnych z kas n/w Oddziałów Celnych w Krakowie i transport pakietów z gotówką do Banku PEKAO S.A. I/O w Krakowie, Rynek Główny 31, zgodnie z poniższą specyfikacją: Oddział Celny I w Krakowie, z/s ul. Pachońskiego 3 odbiór od poniedziałku do piątku w godzinach 18.00-18.30, w soboty w godzinach 14.00-14.30. W razie konieczności zmiany godziny odbioru, bądź braku gotówki do odbioru w danym dniu dopuszcza się możliwość zawiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną. Oddział Celny II w Krakowie, z/s ul. Nad Drwiną 16 odbiór: poniedziałek, wtorek w godzinach 18.00-18.30, od środy do piątku dwa razy dziennie w godzinach: 14.30-15.00 i 18.00-18.30, w soboty w godzinach 14.00-14.30. W razie konieczności zmiany godzin odbioru, bądź braku gotówki do odbioru w danym dniu dopuszcza się możliwość zawiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną. Oddział Celny Port Lotniczy Kraków-Balice, z/s ul. Medweckiego 1 odbiór od poniedziałku do soboty w godzinach 18.30-19.00. W razie konieczności zmiany godziny odbioru, bądź braku gotówki do odbioru w danym dniu dopuszcza się możliwość zawiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną. Wysokość przewożonej jednorazowo kwoty z każdego z w/w oddziałów nie przekroczy 1 jednostki obliczeniowej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14.10.1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858 ze zm.). Zadanie 2 Odbiór wartości pieniężnych z kasy Oddziału Celnego w Andrychowie, z/s ul. Stefana Batorego 28 i transport pakietów z gotówką do Banku PEKAO S.A. I/O w Krakowie, Rynek Główny 31, od poniedziałku do piątku w godzinach 17.30-18.00. W razie konieczności zmiany godziny odbioru, bądź braku gotówki do odbioru w danym dniu dopuszcza się możliwość zawiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną. Wysokość przewożonej jednorazowo kwoty nie przekroczy 1 jednostki obliczeniowej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14.10.1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858 ze zm.). Zadanie 3 Odbiór wartości pieniężnych z kasy Oddziału Celnego w Tarnowie z/s ul. Przemysłowa 27, i transport pakietów z gotówką do Banku PEKAO S.A. I/O w Tarnowie Pl. Kazimierza Wielkiego 3, od poniedziałku do piątku w godzinach 15.00-18.30. W razie konieczności zmiany godziny odbioru, bądź braku gotówki do odbioru w danym dniu dopuszcza się możliwość zawiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną. Wysokość przewożonej jednorazowo kwoty nie przekroczy 1 jednostki obliczeniowej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14.10.1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858 ze zm.). Zadanie 4 Odbiór wartości pieniężnych z kasy Oddziału Celnego w Nowym Targu z/s ul. Ludźmierska 30, i transport pakietów z gotówką do Banku PEKAO S.A. O w Nowym Targu al. Tysiąclecia 29, , od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00-17.00. W razie konieczności zmiany godziny odbioru, bądź braku gotówki do odbioru w danym dniu dopuszcza się możliwość zawiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną. Miejsca Wyznaczonego w Chyżnem z/s Chyżne 297 i transport pakietów z gotówką do Banku PEKAO S.A. O w Nowym Targu al. Tysiąclecia 29, pięć razy w tygodniu na wezwanie telefoniczne. Wysokość przewożonej jednorazowo kwoty z każdej z w/w lokalizacji nie przekroczy 1 jednostki obliczeniowej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14.10.1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858 ze zm.). Zadanie 5 Odbiór wartości pieniężnych z kasy Oddziału Celnego w Nowym Sączu z/s ul. Piłsudskiego 50, i transport pakietów z gotówką do Banku PEKAO S.A. O w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 26, od poniedziałku do piątku w godzinach 18.00-19.00, w soboty- w godzinach 13-14. W razie konieczności zmiany godziny odbioru, bądź braku gotówki do odbioru w danym dniu dopuszcza się możliwość zawiadomienia Wykonawcy drogą telefoniczną. Wysokość przewożonej jednorazowo kwoty nie przekroczy 1 jednostki obliczeniowej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14.10.1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 129, poz. 858 ze zm.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadań 1-5: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i transportowania wartości pieniężnych i innych przedmiotów wartościowych w formie inkasa z komórek organizacyjnych Izby Celnej w Krakowie zlokalizowanych w Krakowie, Nowym Sączu, Tarnowie, Andrychowie i Nowym Targu wraz z Miejscem Wyznaczonym w Chyżnem i transport pakietów z gotówką do odpowiednio wskazanej w SIWZ placówki bankowej. 2.2. Przez pakiet rozumie się wartości pieniężne w bilonie i banknotach, zapakowane w sposób uniemożliwiający ich wyjęcie bez naruszenia opakowania. Na opakowaniu pakietu zamieszczone będą następujące dane: odbitka pieczęci Zleceniodawcy, data i podpis osoby formującej opakowanie, wyrażona cyfrowo i słownie kwota wpłacanej gotówki oraz numer rachunku, na który będzie dokonywana wpłata. 2.3. Odbiór pakietów z gotówką i innych przedmiotów wartościowych będzie dokonywany przez specjalnie do tego celu pisemnie upoważnionych pracowników Wykonawcy. Upoważnienie winno być każdorazowo przekazywane osobie wydającej inkasentowi gotówkę. Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy Zleceniodawcy niezwłocznie listę pracowników (inkasentów) upoważnionych do odbioru pakietów gotówkowych i innych przedmiotów wartościowych. 2.4. Transport pakietów gotówkowych i innych przedmiotów wartościowych będzie się odbywał środkiem transportu Wykonawcy. 2.5. Nie dopuszcza się wydawania pakietów z gotówką i innych przedmiotów wartościowych innej osobie niż upoważnionej bez każdorazowego sprawdzenia upoważnienia pisemnego i tożsamości zgłaszającego się po odbiór inkasenta. 2.6. Pakiety gotówkowe będą wydawane oddzielnie dla każdego rachunku bankowego. 2.7. Wydawanie pakietów z gotówką przedstawicielowi Wykonawcy będzie następować bez sprawdzenia ich zawartości przez przedstawiciela Wykonawcy, za pisemnym potwierdzeniem odbioru. Pakiety przekazywane inkasentowi będą nienaruszone. 2.8. Od momentu potwierdzenia odbioru gotówki w formie pakietu i innych przedmiotów wartościowych do momentu złożenia w kasie banku pełną odpowiedzialność za nie ponosi Wykonawca. 2.9. Wykonawca wykona wszystkie czynności objęte niniejszym zamówieniem własnymi środkami oraz własnym sprzętem. 2.10. Wykonawca zapewnia wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednie, jednolite ubrania służbowe. 3. Zgodnie z art.36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega, iż ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia niniejsze zamówienie publiczne w całości i w części nie może być powierzone podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00100) na każde z zadań, na które składana jest oferta. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, a do oferty dołączyć kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu - należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Izby Celnej w Krakowie w NBP OO Kraków nr 14 1010 1270 0008 2413 9120 0000 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym nr sprawy 35-ILGW-253-104.09, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Izbie Celnej w Krakowie, Al. Krasińskiego 11B, Dziennik Podawczy, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzany w sposób umożliwiający jego identyfikację np. czytelny lub złożony wraz z imienną pieczątką. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wpłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie zabezpieczy ofert akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. W ofercie należy podać formę i datę, w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny). Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu wadialnego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.). 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. nr 145, poz.1221 ze zm.) na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie. 2.2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykonał lub wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na transportowaniu własnym samochodem przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych lub innych przedmiotów wartościowych, każda trwająca przez okres min. 12 kolejnych miesięcy oraz posiadał dokumenty poświadczające, że te usługi zostały wykonane należycie. 2.3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował co najmniej 12 pracownikami, z co najmniej 6 miesięcznym stażem na stanowisku pracownika ochrony, posiadających licencję pracowników ochrony, co najmniej I stopnia, w tym co najmniej jeden pracownik z co najmniej rocznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadający licencję ochrony fizycznej II stopnia. 2.4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. 3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI pkt. 1, dostarczonych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1 i 2, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.1.4. każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi spełnić oddzielnie. Warunki wymienione w pkt.1.1.-1.3. mogą być spełnione łącznie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) - Załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o którym mowa w rozdz. V pkt. 1.1.: 1.2.1. Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. nr 145, poz.1221 ze zm.) na obszarze, którego dotyczy przedmiotowe zamówienie 1.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.2.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), dokument, o którym mowa w pkt.1.1. i 1.2.2.-1.2.5. każdy z Wykonawców (uczestnik konsorcjum) musi złożyć oddzielnie. 1.3. Dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o którym mowa w rozdz. V pkt. 1.2.: 1.3.1 Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na transportowaniu własnym samochodem przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych lub innych przedmiotów wartościowych, każda trwająca przez okres min. 12 kolejnych miesięcy, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz dokumentów poświadczających, że te usługi zostały wykonane należycie. 1.3.2 Wykaz osób, którymi dysponuje bądź będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. co najmniej 12 pracownikami, z co najmniej 6 miesięcznym stażem na stanowisku pracownika ochrony, posiadających licencję pracowników ochrony , co najmniej I stopnia, w tym co najmniej jeden pracownik z co najmniej rocznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, posiadający licencję ochrony fizycznej II stopnia, 1.3.3 Dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.3.2. posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia oraz licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia. 1.4 Dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o którym mowa w rozdz. V pkt. 1.3.: 1.4.1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł 1.5 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 1.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 1.7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 1.7.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 1.7.2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.7.3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 1.7.4. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy 1.7.5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.7.1., 1.7.3. i 1.7.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1.7.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.7.1-1.7.3. - Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.8. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 1.9. Kserokopia wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach