Przetargi.pl
Postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie przepisu art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto”

Urząd Gminy Nowe Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 09-120 Nowe Miasto, Apteczna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 661 49 20, 23 661 49 40 , fax. 23 661 49 23
  • Data zamieszczenia: 2021-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Nowe Miasto
    Apteczna 8
    09-120 Nowe Miasto, woj. mazowieckie
    tel. 23 661 49 20, 23 661 49 40, fax. 23 661 49 23
    REGON: 13037828400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowemiasto.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie przepisu art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w ramach części pierwszej jest wykonanie robót budowlano instalacyjnych w zakresie wymiany urządzeń grzewczych w 65 nieruchomościach (budynkach mieszkalnych), w tym: - pieca zgazowującego drewno – 1 szt.; - pieca na palet – 6 szt; - kotłów kondensacyjnych gazowych wraz z zbiornikami zewnętrznymi na paliwo gazowe – 58 sztuk Realizacja części pierwszej zamówienia inwestycyjnego polega na: - zaprojektowaniu schematu instalacji systemów grzewczych z wyłączeniem instalacji gazowych na które Zamawiający posiada dokumentację budowlaną wraz z prawomocnymi pozwoleniami na budowę, - demontaż starego kotła wraz z elementami towarzyszącymi, wyniesienie kotła z kotłowni na zewnątrz i utylizacja kotła. Wykonawca potwierdza utylizację stosownymi dokumentami. Wykonawca jest zwolniony z utylizacji kotła w przypadku zadeklarowania przez mieszkańca nieruchomości utylizacji kotła we własnym zakresie z zastrzeżeniem, że dany fakt zostanie odnotowany w protokole odbioru. W przypadku utylizacji kotła przez mieszkańca nieruchomości Wykonawca przekazuje go mieszkańcowi poprzez odstawienie w miejsce wskazane przez mieszkańca nieruchomości na której dokonywana jest wymiana czynnika ciepła do czasu odebrania/przekazania urządzenia do utylizacji. - dostarczeniu niezbędnych urządzeń, wyposażenia i materiałów w tym budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych własnym transportem wraz z rozładunkiem ze środka transportu i złożeniem w miejscu umożliwiającym bezkolizyjne wykonanie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że wszystkie urządzenia, wyposażenie materiały w tym materiały budowlane, armatura i osprzęt w danej lokalizacji i do danej instalacji muszą być ze sobą kompatybilne i nie zakłócać wzajemnego funkcjonowania; - wykonaniu robót budowlano instalacyjnych zgodnie z projektem technicznym/ schematem technicznym m.in. w celu podłączenia do istniejącej instalacji c.o., c.w.u., z.w. w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym, - wykonania montażu czopucha do komina dymowego - wykonanie zabezpieczeń instalacji c.o. i c.w.u. zgodnie z obowiązującymi normami; - wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, odgromowej i stanu izolacji obwodów elektrycznych i automatyki; - instalację sterownika kotła z czujnikami temperatury zewnętrznej, pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji, - wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami; - wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji; - przeprowadzenia rozruchu i uruchomienia instalacji czynników ciepła, w tym kotłów spalających pellet, kotłów zgazowujących drewno, kotłów gazowych wraz ze zbiornikiem zewnętrznym w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych położonych w Gminie Nowe Miasto tj. zgodnie z wskazaną lokalizacją nieruchomości w Załączniku 2b do SIWZ, - odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku demontażu i montażu instalacji; - udział w odbiorze technicznym; - przekazanie użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim oraz poinformowanie ich o zasadach prawidłowej i bezpiecznej obsłudze instalacji, bieżącej konserwacji oraz serwisie gwarancyjnym i jego zakresie; - zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym; - wykonanie i zgłoszenie niezbędnej dokumentacji dot. UDT wraz z poniesieniem kosztów – jeżeli dotyczy; - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej: a) schemat instalacji, a w przypadku instalacji gazowej również projekt powykonawczy oraz dokumentację fotograficzną stanu istniejącego przed realizacją inwestycji i wykonanej instalacji; b) prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim; c) protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym – protokoły szczelności m.in. instalacji hydraulicznych; d) wnioski wykonawcy o zatwierdzenie materiałów, urządzeń i armatury, które będą zabudowane w instalacjach - zatwierdzane przez Inspektora Robót Budowlanych, e) deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, f) karty techniczne zamontowanych urządzeń; g) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń; h) protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej instalacji wraz z informacją dotyczącą utylizacji kotła przez mieszkańca jeżeli dotyczy; i) Kartę Regulacji (ustawienia sterownika kotła); k) protokół odbioru instalacji w ramach danej nieruchomości (budynku mieszkalnego) podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale mieszkańca. Przedmiotem zamówienia w ramach części drugiej jest wykonanie robót budowlano instalacyjnych w zakresie 13 instalacji systemów OZE, w tym: - instalacji solarnych – 2 szt; - instalacji pomp ciepła o mocy 2,5 kW – 1 szt; - instalacji fotowoltaicznych w systemie on-gird o mocy od 2,8 kW do 7,5 kW – 10 szt. Realizacja części drugiej zamówienia inwestycyjnego polega na: - zaprojektowaniu schematu instalacji OZE z zastrzeżeniem weryfikacji mocy w stosunku do mocy przyłączeniowej budynku. W przypadku braku odpowiedniej mocy Wykonawca w imieniu mieszkańca wystąpi o zwiększenie mocy przyłączeniowej, - dostarczeniu niezbędnych urządzeń, wyposażenia i materiałów w tym budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych własnym transportem wraz z rozładunkiem ze środka transportu i złożeniem w miejscu umożliwiającym bezkolizyjne wykonanie przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że wszystkie urządzenia, wyposażenie materiały w tym materiały budowlane, armatura i osprzęt w danej lokalizacji i do danej instalacji muszą być ze sobą kompatybilne i nie zakłócać wzajemnego funkcjonowania; - wykonaniu robót budowlano instalacyjnych zgodnie schematem technicznym w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji; - wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej, odgromowej i stanu izolacji obwodów elektrycznych i automatyki – jeżeli dotyczy; - wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami – jeżeli dotyczy; - wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji – jeżeli dotyczy; - przeprowadzenie rozruchu i uruchomienia instalacji, w tym instalacji OZE w budynkach mieszkalnych jednorodzinnych położonych w Gminie Nowe Miasto tj. zgodnie z wskazaną lokalizacją nieruchomości w Załączniku 2b do SIWZ. Wykonawca przed rozruchem instalacji fotowoltaicznej do dystrybutora i sprzedawcy energii elektrycznej złoży zgłoszenie przyłącza wraz z danymi technicznymi instalacji; - odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji; - udział w odbiorze technicznym; - przekazanie użytkownikom instrukcji obsługi w języku polskim oraz poinformowanie ich o zasadach prawidłowej i bezpiecznej obsłudze instalacji, bieżącej konserwacji oraz serwisie gwarancyjnym; - zabezpieczenie asysty technicznej w postaci infolinii dla użytkownika instalacji w okresie gwarancyjnym; - wykonanie i zgłoszenie niezbędnej dokumentacji dot. UDT wraz z poniesieniem kosztów – jeżeli dotyczy; - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej: a) schemat instalacji oraz dokumentację fotograficzną stanu istniejącego przed realizacją inwestycji i wykonanej instalacji; b)prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim; c) protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym – protokoły szczelności instalacji hydraulicznych – jeżeli dotyczy; d) wnioski wykonawcy o zatwierdzenie materiałów, urządzeń i armatury, które będą zabudowane w instalacjach - zatwierdzane przez Inspektora Robót Budowlanych, e) deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały, f) karty techniczne zamontowanych urządzeń; g) karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń; h) protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej; k) protokół odbioru instalacji w ramach danej nieruchomości (budynku mieszkalnego) podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę, przy udziale mieszkańca. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ tj: - projektach budowlanych na wykonanie instalacji gazowych w ramach wykonania robót budowlanych w zakresie wymiany urządzeń grzewczych na kotły kondensacyjne gazowe wraz z zbiornikiem zewnętrznym na paliwo gazowe oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - programie funkcjonalno – użytkowym, który zawiera szczegółowe informacje dotyczące danej części zadania tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak i opis sposobu wykonania danej części zamówienia w zakresie części pierwszej z wyłączeniem instalacji gazowych w ramach wykonania robót budowlanych w zakresie wymiany urządzeń grzewczych na kotły kondensacyjne gazowe wraz z zbiornikiem zewnętrznym na paliwo gazowe oraz w zakresie części drugiej. Zgodnie z zapisami PFU w przypadku braku koncepcji projektowej z danej branży instalacyjnej w celu prawidłowego wykonania robót budowlano instalacyjnych należy daną branżę zaprojektować i wykonać w celu prawidłowego funkcjonowania zgodnie z przeznaczeniem danych instalacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach