Fundacja im. Brata Alberta ogłasza przetarg
- Adres: 32-640 Rudawa, Radwanowice
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 585 910 , fax. 122 585 910
- Data zamieszczenia: 2019-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja im. Brata Alberta
Radwanowice 1
32-640 Rudawa, woj. małopolskie
tel. 122 585 910, fax. 122 585 910
REGON: 35055488800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.albert.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
postępowanie o udzielenie zamówienie publicznego na świadczenie w roku 2020 usługi transportu drogowego w zakresie przewozu osób dla Środowiskowego Domu Samopomocy Fundacji im. Brata Alberta w Radwanowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku 2020 usługi transportu drogowego w zakresie przewozu osób niepełnosprawnych intelektualnie i fizycznie. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dwóch rodzajów przewozów: regularnych - odbywających ze stałą częstotliwością oraz doraźnych - odbywających w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Maksymalna ilość kilometrów, które zobowiązany będzie pokonać Wykonawca w całym okresie realizacji umowy nie przekroczy 79 080 km. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia powyższego limitu kilometrów nie więcej jednak niż o 8%. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada odpowiednią licencję na wykonywanie transportu drogowego, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze zm.); Zamawiający oceni spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w punkcie 7 oświadczenia wstępnego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych, o ile umocowanie to nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 30 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1292). 3. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP i wykaże ten fakt w punkcie 4 oświadczenia wstępnego – załącznik nr 2 do SIWZ, przedstawia wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Oświadczenie wstępne składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP, aktualne na dzień składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której udostępniona jest SIWZ, informacji określonej w art. 86 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, z mocy ustawy, zobowiązany jest złożyć: 5. Oświadczenie stanowiące o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
Dodano: 2024-04-09 - usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
Dodano: 2024-03-03 - Transport uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2023/2024. Część Nr 1.
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu nowosądeckiego
Dodano: 2024-02-09 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Mszana Dolna do Szkoły Podstawowej Specjalnej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Marii Konopnickiej w Dobrej
Dodano: 2024-02-05 - DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W KORZENNEJ W ROKU SZKOLNYM 2021/2022.
Dodano: 2024-01-26 - Transport uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2023/2024. Część Nr 1.
Dodano: 2024-01-23 - Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy „Szymonówka" w Nieszawie
Dodano: 2024-01-21 - Usługi transportowe na rzecz Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK w roku 2024
Dodano: 2023-12-28 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Jordanów w 2024 roku
Dodano: 2023-12-27