Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup usługi elektronicznej obsługi bankowej Oddziału Regionaslnego KRUS w Łodzi oraz wykonywania przelewów na indywidualne rachunki bankowe osób fizycznych w okresie od dnia 01.01.2010 r. do dnia 31.12.2010 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-643 Łódź, ul. Żeligowskiego 32/34
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6332346 , fax. 042 6332346
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi
    ul. Żeligowskiego 32/34 32/34
    90-643 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6332346, fax. 042 6332346
    REGON: 01251326200124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup usługi elektronicznej obsługi bankowej Oddziału Regionaslnego KRUS w Łodzi oraz wykonywania przelewów na indywidualne rachunki bankowe osób fizycznych w okresie od dnia 01.01.2010 r. do dnia 31.12.2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa: a)elektronicznej obsługi bankowej OR KRUS w Łodzi, polegającej na otwarciu i prowadzeniu trzech rachunków bankowych Funduszu Składkowego i jednego rachunku bankowego Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Zamawiającego, b)polegająca na wykonywaniu przelewów świadczeń na indywidualne rachunki bankowe świadczeniobiorców w terminach do: 1, 5, 10, 15, 20 i 25 każdego miesiąca oraz w terminach nierytmicznych w innych dniach roboczych miesiąca z trzech rachunków technicznych oraz na wykonywaniu innych przelewów z trzech rachunków bankowych Funduszu Składkowego i jednego rachunku bankowego Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Zamawiającego. Szacunkowa liczba przelewów na konta świadczeniobiorców Zamawiającego wynosi w miesiącu ca. 32.467 sztuk, co przez okres 12 miesięcy wykonywania zamówienia daje szacunkową łączną liczbę wynoszącą około 389.604 sztuk. W celu przekazania środków na indywidualne rachunki bankowe osób fizycznych przez Zamawiającego, Wykonawca poda nr rachunku bankowego, na który Zamawiający przekaże niezbędne do wykonania operacji przelewowych środki finansowe, uwzględniające należne Wykonawcy zamówienia prowizje i inne opłaty. Wykonawca będzie potwierdzał zrealizowanie przelewów na wskazane w pliku tekstowym rachunki osobiste osób fizycznych, na przesłanym przez Zamawiającego zestawieniu zbiorczym przelewów, zawierającym numer indywidualnego rachunku osoby fizycznej, jego dane oraz kwotę i tytuł przelewu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2)działają na mocy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 - t.j. z późn. zm.). 2.Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia / nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. 3.Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania. 4.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka, o której mowa w art. 89 ust. 1 pzp, tj.: 1) oferta jest niezgodna z ustawą, 2) treść oferty nie odpowiada treści SIWZ, 3) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) oferta została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w ciągu 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie formalne i prawne. 7. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin spełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta pod rygorem nieważności musi zawierać następujące dokumenty: 1)wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pzp oraz oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ, 3)koncesję, zezwolenie lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 4)oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa, 5) zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zobowiązany jest złożyć dokumenty, które zostały wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. 4.Formularz oferty, oświadczenia i inne dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być podpisane i opieczętowane przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5.Dokumenty składające się na ofertę (za wyjątkiem pełnomocnictwa) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelnie imię i nazwisko lub imienna pieczątka osoby poświadczającej). 6.Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie - każdy z nich zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach