Gmina Miejska Biała Podlaska ogłasza przetarg
- Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 833 416 177 , fax. 833 437 064
- Data zamieszczenia: 2017-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Biała Podlaska
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
21500 Biała Podlaska
tel. 833 416 177, fax. 833 437 064
REGON: 52404500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Biała Podlaska w podziale na trzy części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 1.1. Część nr 1 – zakup i dostawa 20 sztuk jednostek komputerowych wraz z monitorami, jednego notebooka oraz 21 sztuk pakietu biurowego, 1.2. Część nr 2 – Zakup i dostawa 30 sztuk jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem, 1.3. Część nr 3 – Zakup 3 monitorów wraz z montażem (w pomieszczeniu przeznaczonym do obserwacji obrazu z kamer) w budynku Straży Miejskiej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, nr 1 a, 1 b do SIWZ oraz wzory umów stanowiące załączniki nr 5, 5a i 5 b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie może być złożone według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 6 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu dostawy, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 3.W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednakowych komputerów przenośnych w ilości 65 szt. wraz z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym w ramach projektu pn.: „Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”.
Dodano: 2020-06-10 - Dostawa oprogramowania (w tym licencji) spełniającego funkcję systemu blended learning, wdrożenie i integracja wraz z certyfikowanym szkoleniem w zakresie kompetencji cyfrowych nauczycieli i uczniów obejmujące wykorzystanie nowych metod kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i systemu blended learning, oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych przewidzianego dla wszystkich nauczycieli i uczniów biorących udział w projekcie pn. „Lepsza edukacja szansą na lepszą przyszłość uczniów” oraz dostawa sprzętu.
Dodano: 2019-08-08 - Dostawa oprogramowania (w tym licencji) spełniającego funkcję systemu blended learning, wdrożenie i integracja wraz z certyfikowanym szkoleniem w zakresie kompetencji cyfrowych nauczycieli i uczniów obejmujące wykorzystanie nowych metod kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i systemu blended learning, oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych przewidzianego dla wszystkich nauczycieli i uczniów biorących udział w projekcie pn. „Edukacja jutra w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Łojkach” oraz dostawa sprzętu.
Dodano: 2019-08-08 - 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z ich instalacją i konfiguracją w środowisku Zamawiającego realizowana w ramach projektu „Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Ozorków z siedzibą w Ozorkowie”
Dodano: 2017-10-16