Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw ciekłych do pojazdów i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku – Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu.

Powiat Płoński ogłasza przetarg

  • Adres: 09100 Płońsk, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6627764(66) , fax. 236 623 816
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Płoński
    ul. Płocka 39
    09100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6627764(66), fax. 236 623 816
    REGON: 13037771200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw ciekłych do pojazdów i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku – Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa: benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego do pojazdów i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku – Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: – benzyna bezołowiowa Pb 95- 5 000 litrów – olej napędowy – 30 000 litrów 4. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo nie musi odpowiadać jego rzeczywistemu zużyciu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości paliwa, a Wykonawca zobowiązany jest do zaspokojenia potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania planowanej ilości paliwa, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie finansowe lub prawne. Zwiększenie zaś faktycznego zapotrzebowania na paliwo w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami ze strony Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zakupione ilości zgodnie z warunkami określonymi w ofercie Wykonawcy. 5. Paliwo stanowiące przedmiot zamówienia musi spełniać standardy jakościowe i wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (t.j.-Dz. U. z 2017, poz.247). 6. Sprzedaż paliwa dokonywana będzie według oficjalnego cennika cen hurtowych netto za 1 l paliwa producenta wskazanego przez Wykonawcę w ofercie ( PKN ORLEN S.A. Grupy LOTOS S.A. lub inny) obowiązującego w dniu zakupu/dostawy z uwzględnieniem marży i rabatu zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie, powiększonej o podatek VAT w obowiązującej wysokości. Marża i rabat nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. 8. W ramach przeprowadzonego postępowania umowę z wyłonionym Wykonawcą podpisze Powiatowy Zarządu Dróg w Płońsku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2017, poz.220 z późn. zm. ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz oferty cenowej (wg wzoru Załącznik Nr 2. do SIWZ) , 2) oświadczenia określone w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) i 2) niniejszej SIWZ( wg wzoru Załącznik Nr 3 i Nr 4 do SIWZ), 3) niezbędne pełnomocnictwa-jeżeli zostały udzielone, 2. Ofertę wraz z oświadczeniami Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale. 3. Dokumenty, o których mowa w SIWZ inne niż oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg wzoru załącznik Nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z nich. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4 i III.5 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4 i III.5, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach