Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

Powiat Płoński ogłasza przetarg

  • Adres: 09100 Płońsk, ul. Płocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6627764(66) , fax. 236 623 816
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Płoński
    ul. Płocka 39
    09100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6627764(66), fax. 236 623 816
    REGON: 13037771200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-plonski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego w okresie 30 miesięcy tj. od 01.07.2018 r. do 31.12.2020 r. Zamówieniem niniejszym objęte są: 1) Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk , 2) Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk, 3) Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, 4) Zespół Szkół Nr 2 im. Leona Rutkowskiego, ul. Ks. J. Popiełuszki 14, 09-100 Płońsk, 5) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11/A , 09-100 Płońsk, 6) Zespół Szkół w Raciążu ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż, 7) Centrum Kształcenia Praktycznego w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, 8) Zespół Szkół w Czerwińsku nad Wisła, ul. Władysława Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, 9) Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, 10) Zespół Szkół Ogólnokształcących, ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk, 11) Dom Dziecka im. Janusza Korczaka w Płońsku, ul. Wolności 8 m 10, 09-100 Płońsk, 12) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec, 13) Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto, 2. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej dla ww. Odbiorców objętych zamówieniem wraz z danymi technicznymi przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia ( Załączniki Nr 1 do SIWZ). 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. od 01.07.2018 r. do 31.12.2020 r. dla wszystkich Odbiorców łącznie wynosi: – grupa taryfowa Cxx – 1 909 295 kWh – grupa taryfowa Gxx- 438 662 kWh 4. Liczba punktów poboru energii elektrycznej objętych niniejszym zamówieniem łącznie wynosi 28 5. Zamawiający w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów poboru energii elektrycznej (PPE). Powstanie nowych punktów poboru energii możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych objętych umową. Nowe punkty poboru rozliczane będą według stawek i na zasadach określonych we wzorze umowy obowiązującej w niniejszym postepowaniu (Załącznik nr 6). 6. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną nie musi odpowiadać jej rzeczywistemu zużyciu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia i nie stanowi ze strony każdego Odbiorcy zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Każdy z Odbiorców zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości dostaw energii, a Wykonawca jest zobowiązany do jej dostarczania w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Odbiorcy. Odbiorca dopuszcza możliwość niewykorzystania planowanej ilości energii elektrycznej, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie finansowe lub prawne. Zwiększenie zaś faktycznego zapotrzebowania na energię w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami ze strony Odbiorcy, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii według ceny podanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 7. Ilość pobranej przez Odbiorcę energii ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układu/układów pomiarowo –rozliczeniowego/rozliczeniowych. 8. Ceny jednostkowe netto obowiązywać będą przez cały okres realizacji zamówienia i będą podlegały zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe netto obowiązywać będą również dla nowo przyłączonych obiektów do sieci elektroenergetycznej w okresie realizacji zamówienia. Do ceny jednostkowej netto doliczony zostanie podatek VAT w obowiązującej wysokości. 9. Każdy z Odbiorców objętych zamówieniem posiada odrębną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z ENERGA –OPERATOR S.A. Umowy te obowiązują na czas nieokreślony. 10. Sprzedawcą energii elektrycznej dla wszystkich jednostek objętych niniejszym zamówieniem do dnia 07.04.2018 r. była BARTON ENERGIA Sp. z o.o., Stary Sękocin, Al. Krakowska 90 B, 05-090 Raszyn. Od dnia 08.04.2018 r. do wejścia w życie kolejnej umowy sprzedaży dla wszystkich jednostek obowiązuje umowa rezerwowej sprzedaży energii elektrycznej z ENERGA-OBRÓT S.A. , Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk. 11. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla lokalizacji Zamawiającego tj. ENERGA –OPERATOR S.A, na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii do wszystkich Odbiorców objętych zamówieniem za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia OSD w imieniu każdego Odbiorcy zgłoszenia o zawarciu nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej, przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy, do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do zgłoszenia o zawarciu nowej umowy, przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej stanowiącej przedmiot zamówienia. 14. Energia elektryczna stanowiąca przedmiot zamówienia musi spełniać parametry jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, a w przypadku zmiany przepisów z uwzględnieniem ewentualnych zmian. 15. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz zgodnie z obowiązującymi do niej aktami wykonawczymi. 16. W ramach przeprowadzonego postępowania każda z Jednostek ( Odbiorców) podpisze oddzielnie umowę na zakup energii elektrycznej z wyłonionym Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn.zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz oferty cenowej (wg wzoru Załącznik Nr 2 do SIWZ) 2) oświadczenia określone w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) i 2) niniejszej SIWZ( wg wzoru Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ) 3) niezbędne pełnomocnictwa-jeżeli zostały udzielone, W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg wzoru załącznik Nr 5 do SIWZ).Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach