Powiat Płoński ogłasza przetarg
- Adres: 09100 Płońsk, ul. Płocka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 6627764(66) , fax. 236 623 816
- Data zamieszczenia: 2018-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Płoński
ul. Płocka 39
09100 Płońsk, woj. mazowieckie
tel. 023 6627764(66), fax. 236 623 816
REGON: 13037771200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-plonski.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Budowę systemu wczesnego ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi w Powiecie Płońskim poprzez dostawę systemu złożonego z elementów zintegrowanego systemu wczesnego ostrzegania dla 7 gmin Powiatu Płońskiego oraz dostawę systemów monitorowania zagrożeń i systemów wczesnego ostrzegania dla Powiatu Płońskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę systemu wczesnego ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi w Powiecie Płońskim poprzez dostawę systemu złożonego z elementów zintegrowanego systemu wczesnego ostrzegania dla 7 gmin Powiatu Płońskiego oraz dostawę systemów monitorowania zagrożeń i systemów wczesnego ostrzegania dla Powiatu Płońskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35120000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium musi być skutecznie wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr rachunku bankowego: 31 8230 0007 0013 2307 2000 0007 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w przepisie art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument, potwierdzający wniesienie wadium w jednej z form wymienionych w ust. 3 pkt 2 – 5 niniejszego rozdziału SIWZ może zostać wystawiony na jednego z Wykonawców. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wpisać: Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr RP.272.59.2018 . Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium. 6. W pozostałych przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt 2 – 5 niniejszego rozdziału SIWZ, wymagane jest dostarczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, o której mowa w ust. 3 pkt 3 – 4 niniejszego rozdziału SIWZ, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji, gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znaku postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium, wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 12. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp. 14. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz oferty cenowej (wg wzoru Załącznik Nr 1 do SIWZ) , 2) oświadczenia określone w SIWZ( wg wzoru Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ), 3) dowód wniesienia wadium, 4) zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów -jeżeli dotyczy, 5) niezbędne pełnomocnictwa-jeżeli zostały udzielone,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia rentgenowskiego służącego do detekcji podejrzanych, potencjalnie niebezpiecznych przedmiotów
Dodano: 2024-05-07 - DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU OCHRONY PERYFERYJNEJ
Dodano: 2023-10-25 - Usługa wdrożenia systemów podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów informatycznych w Szpitala Solec sp. z o.o. zlokalizowanym przy ul. rtm. W. Pileckiego 99 w Warszawie
Dodano: 2022-11-18 - Rozbudowa systemu VSS w obiekcie szkoleniowym Centrali NBP w Zalesiu Górnym
Dodano: 2022-09-16 - dostawa sieciowego systemu wizyjnego oraz elementów składowych systemu CCTV
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa licencji do systemów filtrowania i bezpieczeństwa ruchu stron WWW, ochrony danych DLP oraz poczty wraz ze wsparciem dla PIG - PIB
Dodano: 2020-12-04 - Dostawa systemu służącego do pomiaru temperatury ludzkiego ciała wraz z integracją z istniejącymi systemami kontroli dostępu i biletowymi
Dodano: 2020-11-26 - dostawa sieciowego systemu wizyjnego oraz elementów składowych systemu CCTV.
Dodano: 2020-11-25 - Dostawa sieciowego systemu wizyjnego oraz systemu służącego do pomiaru temperatury ludzkiego ciała
Dodano: 2020-10-20 - Świadczenie usługi subskrypcji i wsparcia technicznego do systemu Proxy BlueCoat
Dodano: 2020-08-04