Urząd Skarbowy w Wejherowie ogłasza przetarg
- Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 346
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 736 3837 , fax. 58 736 3897
- Data zamieszczenia: 2010-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Wejherowie
ul. Sobieskiego 346 346
84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
tel. 58 736 3837, fax. 58 736 3897
REGON: 19051585700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę pudełek do archiwizacji dokumentów o szerokości grzbietu 10 cm w ilości 10.000 (dziesięć tysięcy) sztuk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pudełek do archiwizacji dokumentów o szerokości grzbietu 10 cm. w ilości 10.000 sztuk. Pudełka powinny być fabrycznie nowe. a) Wymiary pudełka po złożeniu: 350 mm x 225 mm x 100 mm zamawiający dopuszcza tolerancję do 5 mm (z wyłączeniem wymiaru szerokości pudełka), b) Wykonane z tektury falistej bezkwasowej, c) Minimum trzy ścianki do opisów zawartości pudełka, d) Zamykane klapką z zabezpieczeniem przed otwarciem, e) Minimum trzy otwory na palec ułatwiające wyjęcie pudełka z półki, f) Możliwość ustawienia pudełka poziomo lub pionowo, g) Kolory - minimum 3 (uzgodnione z zamawiającym) 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Czas trwania gwarancji 12 miesięcy. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301995005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną