Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę pudełek do archiwizacji dokumentów o szerokości grzbietu 10 cm w ilości 10.000 (dziesięć tysięcy) sztuk

Urząd Skarbowy w Wejherowie ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 346
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 736 3837 , fax. 58 736 3897
  • Data zamieszczenia: 2010-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Wejherowie
    ul. Sobieskiego 346 346
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 58 736 3837, fax. 58 736 3897
    REGON: 19051585700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę pudełek do archiwizacji dokumentów o szerokości grzbietu 10 cm w ilości 10.000 (dziesięć tysięcy) sztuk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pudełek do archiwizacji dokumentów o szerokości grzbietu 10 cm. w ilości 10.000 sztuk. Pudełka powinny być fabrycznie nowe. a) Wymiary pudełka po złożeniu: 350 mm x 225 mm x 100 mm zamawiający dopuszcza tolerancję do 5 mm (z wyłączeniem wymiaru szerokości pudełka), b) Wykonane z tektury falistej bezkwasowej, c) Minimum trzy ścianki do opisów zawartości pudełka, d) Zamykane klapką z zabezpieczeniem przed otwarciem, e) Minimum trzy otwory na palec ułatwiające wyjęcie pudełka z półki, f) Możliwość ustawienia pudełka poziomo lub pionowo, g) Kolory - minimum 3 (uzgodnione z zamawiającym) 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Czas trwania gwarancji 12 miesięcy. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301995005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną