Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-513 Łódź, Pabianicka
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404 , fax. 42 6895409
- Data zamieszczenia: 2017-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
Pabianicka 62
93-513 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404, fax. 42 6895409
REGON: 29540300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.kopernik.lodz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawę materiałów opatrunkowych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 pakietów. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach pakietów. Dopuszcza się tolerancję rozmiaru (±10%) – dotyczy wszystkich pakietów. 2. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 6 miesięcy i służą do obliczania ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz pozostały oswadczeń i dokumentów - skaładanych wraz z ofertą: A\ FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. B\ Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. C\ Oświadczenie Wykonawcy dot. wyrobów medycznych – Załącznik nr 5 do SIWZ. D\ Uprawdopodobnienie, że zastrzeżone przez Wykonawcę dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawcę dotyczy sytuacja określona poniżej w Rozdziale XVII pkt. 16);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku –opatrunki specjalistyczne
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku –opatrunki specjalistyczne
Dodano: 2024-01-18 - Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO DPS w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267
Dodano: 2022-09-03 - Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO DPS w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267
Dodano: 2022-08-27 - Dostawa artykułów higieny osobistej dla mieszkańców CRO DPS w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267
Dodano: 2022-08-08 - Dostawa materiałów opatrunkowych.
Dodano: 2021-05-07 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-19 - Dostawa specjalistycznych materiałów opatrunkowych
Dodano: 2021-04-12