Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 209 000 euro, którego przedmiotem jest dostawa sprzętu i wyposażenia komputerowego oraz drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni; oznaczenie Sprawy: MOPS.DZP.322.13/2016

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 81265 Gdynia, ul. Grabowo
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38 , fax. 058 7820124 w. 38
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Grabowo 2
    81265 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, fax. 058 7820124 w. 38
    REGON: 283033200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 209 000 euro, którego przedmiotem jest dostawa sprzętu i wyposażenia komputerowego oraz drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni; oznaczenie Sprawy: MOPS.DZP.322.13/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia komputerowego oraz drukarek dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni. 2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: 1) Cześć I – Komputer przenośny – środki unijne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; Zakup jest współfinansowany ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 06. Integracja, Działanie 06.01. Aktywna Integracja, Poddziałanie 06.01.02. Aktywizacja społeczno – zawodowa, Projekt: „Ekspert przez Doświadczenie”. 2) Część II – Sprzęt i wyposażenie komputerowe – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; 3) Część III – Drukarki – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość wyżej wymienionych części zamówienia. 4. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części określono minimalne wymagania, parametry techniczne, warunki oraz okres trwania gwarancji zamawianego asortymentu, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wyższych parametrach. Wszystkie wymagane funkcjonalności muszą być dostępne w dniu składania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie – Specyfikacji dostawy, stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ (stosownie do oferowanych części zamówienia), producenta, modelu wraz z numerem katalogowym (jeżeli taki numer istnienie) każdej oferowanej pozycji asortymentowej, w sposób umożliwiający zidentyfikowanie wymaganych parametrów technicznych przez Zamawiającego w okresie związania ofertą (np. możliwość uzyskania przedmiotowych informacji ze wskazanej przez Wykonawcę strony internetowej). W przypadku braku możliwości potwierdzenia parametrów technicznych oferowanego przez Wykonawcę asortymentu, w sposób opisany w zdaniu poprzednim, Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających te parametry w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że Wykonawca dołączy te dokumenty do oferty. Nie wskazanie przez Wykonawcę wyżej wymienionych informacji w stosunku do oferowanych pozycji asortymentowych lub nieposiadanie jakiegokolwiek parametru przez zaoferowany asortyment daje podstawę Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz posiadał deklarację CE. 6. Do każdego urządzenia musi być dostarczona dokumentacja w wersji elektronicznej w języku polskim (jeżeli producent nie przewidział dokumentacji w języku polskim Zamawiający dopuszcza dokumentację w języku angielskim). 7. Wszystkie urządzenia muszą współpracować z siecią energetyczna o parametrach: 230V 10%, 50 Hz. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego rozładunku w siedzibie Zamawiającego: Gdynia 81-265 ul. Grabowo 2. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie. 9. Zamawiający w załącznikach nr 6, 7, 8 do SIWZ określił minimalne okresy gwarancji dla poszczególnych pozycji asortymentowych, które liczone będą od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez uwag (dla asortymentu wymagającego instalacji terminem odbioru bez uwag jest dzień zainstalowania i uruchomienia urządzenia). Zamawiający ma prawo bez utraty praw gwarancyjnych, na rozbudowę sprzętu w zakresie przewidzianym przez producenta. 10. Wykonawca w stosunku do asortymentu wyszczególnionego w załącznika nr 6 w poz. 1, załączniku nr 7 poz. 7, 11 oraz załącznika nr 8, poz. 1, 2 może zaoferować rozszerzoną gwarancję od wskazanej, jednak nie dłuższą niż o 36 miesięcy (UWAGA: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert, które zostały określone w Rozdziale 12 SIWZ). 11. Dotyczy Części III zamówienia: Wymagania sieciowe dotyczące komunikacji sieciowej urządzeń opisanych załączniku nr 8 do SIWZ muszą być spełnione przez oferowane urządzenie, tj. umożliwić jego poprawne funkcjonowanie w infrastrukturze informatycznej MOPS Gdynia. W przypadku stwierdzenia przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, że urządzenie nie funkcjonuje w infrastrukturze informatycznej MOPS Gdynia, Wykonawca na swój koszt dokona instalacji zaoferowanych urządzeń na Print Serwerze Windows Server 2012 R2 w MOPS Gdynia oraz rozdystrybuuje go do odpowiednich grup komputerów poprzez GPO Windows Server 2012 R2. Po instalacji urządzenia przeprowadzonej przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego przetestuje działanie wydruków z komputerów, do których zostało dodane urządzenie. W przypadku negatywnego wyniku testów Wykonawca wykona na swój koszt ponownej instalacji w sposób opisany powyżej. Ponowny negatywny wynik testu zobowiązuje Wykonawcę do wymiany urządzenia na inne, spełniające odpowiednio wszystkie opisane w załączniku nr 8 do SIWZ parametry techniczne oraz wymagania dotyczące komunikacji sieciowej, do którego zastosowanie mają obowiązki opisane powyżej. 12. Wymagane warunki serwisu w okresie gwarancji: 1) wszystkie koszty usuwania awarii urządzeń, których przyczyna nie leży po stronie Zamawiającego, ponosi Wykonawca, 2) serwis gwarancyjny powinien być świadczony w miejscu używania sprzętu z możliwością naprawy w serwisie Wykonawcy, jeśli naprawa u Zamawiającego okaże się niemożliwa, 3) przekazanie sprzętu Wykonawcy do naprawy i odbiór przez Zamawiającego sprzętu po naprawie, odbywać się będzie w miejscu instalacji sprzętu oraz na koszt Wykonawcy, 4) przyjmowanie zgłoszeń dotyczących awarii musi odbywać się przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, awarie będą zgłaszane poczta elektroniczną, telefonicznie lub faksem – Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany do potwierdzenia otrzymania zgłoszenia; 5) w przypadku zgłoszenia awarii sprzętu serwis musi podjąć działanie zmierzające do usunięcia awarii do końca następnego dnia roboczego, 6) w przypadku gdy awaria sprzętu nie zostanie usunięta w terminie 3 dni roboczych, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zainstalowania sprzętu zastępczego; 7) trzykrotna naprawa asortymentu w okresie gwarancyjnym będzie skutkować jego wymianą na koszt Wykonawcy. 13. W przypadku gdy naprawy dysków twardych wymaga konieczności ich wymiany, uszkodzony dysk twardy pozostaje w siedzibie Zamawiającego. 14. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego: Gdynia 81-265 ul. Grabowo 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach