Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
- Data zamieszczenia: 2020-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
ul. Rotterdamska 9
81-337 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
REGON: 19192057700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://port-gdynia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na organizację informacyjnej konferencji dla projektu współfinansowanego ze środków unijnych pn. „Rozbudowa dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia – przebudowa i elektryfikacja". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Organizacja konferencji informacyjnej dla projektu „Rozbudowa dostępu kolejowego do zachodniej części Portu Gdynia – przebudowa i elektryfikacja". 1. Miejsce odbycia konferencji: sala konferencyjna nr 121 w budynku siedziby ZMPG-a S.A., przy ul. Rotterdamskiej 9 w Gdyni. (część I - informacyjna), hol przed salą nr 121 (część II - poczęstunek). 2. Liczba uczestników: 90 osób 3. Zakres: czynności objęte zamówieniem obejmują: 1) przygotowanie konferencyjnego upominku (przedmiot promocyjny) dla uczestników konferencji. Przedmiot promocyjny: • ładowarka bezprzewodowa dobrej jakości opakowana w pudełko liczba 90 sztuk; • bezprzewodowe ładowanie kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami posiadającymi możliwość ładowania indukcyjnego; • minimalne wymagane parametry techniczne ładowarki: moc ładowarki 10 W; • znakowanie ładowarek w pełnym kolorze (dopuszczalne również jednokolorowe w przypadku znakowania podświetlanego, graweru itp.) w sposób trwały, trudny do usunięcia, zgodnie z zasadami zawartymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/2358/Wytyczne_w_zakresie_informacji_i_promocji.pdf . 2) zapewnienie cateringu po zakończeniu części informacyjnej konferencji zgodnie z następującymi wytycznymi: • Napoje ciepłe oraz zimne serwowane/dostępne na 20 min przed rozpoczęciem konferencji • Serwowanie poczęstunku – po części oficjalnej, trwającej ok 40 -50 minut • Miejsce przygotowania cateringu: hol przy sali 121, I p., ul. Rotterdamska 9 w Gdyni • Przewidywana liczba uczestników: 90 osób • Sposób serwowania dań: stół szwedzki, spożywanie na stojąco – przy stolikach koktajlowych (zapewnienie stolików koktajlowych oraz stołu do serwowania dań po stronie Zamawiającego). • Usługa cateringu obejmuje przygotowanie dań, obsługę kelnerów, przygotowanie (dekorację – standardową konferencyjną) stołów cateringowych oraz stołów koktajlowych, zastawę ceramiczną, transport i wszelkie inne możliwe elementy konieczne do realizacji tego typu usługi. • Oczekiwany zakres menu: - danie na ciepło spożywane na stojąco (np. typu Boeuf strogonoff, zupa krem itp.) - 3 różne rodzaje zakąsek na zimno (w ilości po 1 sztuce z każdego rodzaju na osobę); - ciasto (dwa gatunki, w ilości po 1 sztuce z każdego rodzaju na osobę) - owoce filetowane - woda mineralna z cytryną (w dzbankach) na bieżąco uzupełniana; - soki w dzbankach (2 rodzaje) na bieżąco uzupełniane; - kawa, herbata (serwowane w eleganckich termosach), cukier, mleczko do kawy, cytryna do herbaty - bez ograniczeń, - jednorazowe opakowania w celu wydania pozostałej części jedzenia • Przewidywany program konferencji: 11.00 – rozpoczęcie konferencji i powitanie jej uczestników 11.05 – szczegółowa prezentacja projektu 11.35 – odpowiedzi na pytania, dyskusja Od ok. 11.50 – poczęstunek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31172000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną