Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzetu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykulów Rolno-Spozywczych

Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6232900 , fax. 226 232 991
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
    ul. Wspólna 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6232900, fax. 226 232 991
    REGON: 15294620000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ijhars.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzetu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykulów Rolno-Spozywczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego do laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Zamówienie będzie udzielone w 13 częściach. wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Częścią zamówienia jest rozdział: Rozdział 1 – dostawa młynka nożowego do mielenia chmielu (1 sztuka) do Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu; Rozdział 2 – dostawa młynka do rozdrabniania produktów spożywczych przetworzonych i nieprzetworzonych do analiz ELISA i PCR (1 sztuka) do Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu; Rozdział 3 – dostawa łaźni wodnej z wytrząsaniem (1 sztuka) do Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu; Rozdział 4 – dostawa praski do próbek do gazoszczelnego kapsułkowania (1 sztuka) do Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu; Rozdział 5 – dostawa cieplarki laboratoryjnej (inkubatora) z chłodzeniem (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Białymstoku; Rozdział 6 – dostawa stacji uzdatniania wody z dejonizatorem (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach; Rozdział 7 – dostawa chłodziarko-zamrażarki laboratoryjnej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach; Rozdział 8 – dostawa młyna laboratoryjnego do próbek stałych (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Kielcach; Rozdział 9 – dostawa refraktometru cyfrowego (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie; Rozdział 10 – dostawa wagi technicznej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Lublinie; Rozdział 11 – dostawa wagi analitycznej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 12 – dostawa zestawu do elektroforezy horyzontalnej (1 sztuka) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Gdyni; Rozdział 13 – dostawa wirówki z chłodzeniem (1 sztuka) do Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w formularzach warunków technicznych stanowiących odpowiednio załącznik nr 2 a-ł do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Postanowienia zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta bezwzględnie musi zawierać: wypełniony i podpisany formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenia, o których mowa w pkt. 6.1. - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, wypełniony i podpisany formularz warunków technicznych - sporządzony według wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 2a-ł do SIWZ, jeżeli dotyczy: 1)pełnomocnictwo lub inne dokumenty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 2)pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach