Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 30-019 Kraków, ul. Mazowiecka 21
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2997425, 012 6237480 , fax. 012 6325215
- Data zamieszczenia: 2010-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
ul. Mazowiecka 21 21
30-019 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 2997425, 012 6237480, fax. 012 6325215
REGON: 35711718000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uppk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na usługę sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/71/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Usługi realizowane będą w następujących lokalizacjach: a) Kraków, ul. Mazowiecka 21 - powierzchnia 903,70 metrów kwadratowych b) Skawina, ul. Ogrody 17 - powierzchnia 243,22 metry kwadratowe c) Słomniki, ul. Kościuszki 64 - powierzchnia 248,63 metrów kwadratowych 2. Opis czynności, które należy wykonać w obrębie każdej z lokalizacji: A. Kraków, ul. Mazowiecka 21 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: a) odkurzania wykładzin dywanowych b) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina typu tarket) c) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, d) przemywanie luster, drzwi e) mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem f) mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, pisuarów, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury g) mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych h) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka i) uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników papierowych j) czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli oraz czyszczenie wykładziny dywanowej o powierzchni 414,70 metra kwadratowego dwa razy w roku, w terminie ustalonym przez Wykonawcę i Zamawiającego. k) dodatkowo, Wykonawca zaopatrzy Zamawiającego w odświeżacz powietrza w sprayu o zapachu kwiatowym w ilości jednego opakowania o pojemności 300 ml raz na dwa tygodnie, a także preparat myjący do zmywarek w postaci proszku lub kostek w ilości 1 kg na miesiąc. B. Skawina, ul. Ogrody 17 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: a) odkurzania wykładzin dywanowych b) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) c) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, przemywanie luster, drzwi d) mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem e) mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury f) mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych g) mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem h) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka i) uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników papierowych. j) czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli oraz czyszczenie wykładziny dywanowej o powierzchni 40 metrów kwadratowych dwa razy w roku w terminie ustalonym przez Wykonawcę i Zamawiającego. C. Słomniki, ul. Kościuszki 64 - sprzątanie pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń użytkowych jak toalety i pokój socjalny w zakresie: a) odkurzania wykładzin dywanowych b) zamiatania i mycia podłóg (posadzki oraz wykładzina PCV) c) usuwania kurzu z mebli, sprzętu biurowego, elementów zawieszonych na ścianach, d) przemywanie luster, drzwi e) mycie kuchenki mikrofalowej oraz lodówki wraz z jej uprzednim rozmrożeniem; f) mycie i dezynfekcja umywalek, muszli klozetowych i desek sedesowych, ścian wokół umywalek oraz muszli klozetowych, armatury g) mycie okien PCV oraz innych powierzchni przeszklonych h) opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worka i) uzupełnianie mydła w dozownikach a także papieru toaletowego i ręczników papierowych j) mycie wejściowych schodów zewnętrznych a także, w okresie zimowym, ich odśnieżanie i posypywanie piaskiem k) czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli dwa razy w roku w terminie ustalonym przez Wykonawcę i Zamawiającego. Czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli oraz czyszczenie wykładziny dywanowej wykonywane będzie w piątki w terminie ustalonym przez obie strony. Zamawiający każdorazowo wskaże Wykonawcy 100 krzeseł i foteli, których tapicerkę należy wyczyścić. 3. Pozostałe informacje A. Zamawiający oczekuje, że każda z osób wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonywania usługi zostanie na czas realizacji umowy przypisana do wykonywania prac w określonej lokalizacji Zamawiającego. Oznacza to, że osoba A będzie odpowiedzialna za realizację umowy w lokalizacji Kraków, ul. Mazowiecka 21, osoba B w lokalizacji Skawina, ul. Ogrody 17, osoba C w lokalizacji Słomniki, ul. Kościuszki 64 oraz osoby D i E w lokalizacji Kraków, ul. Mazowiecka 21. B. Nazwiska osób, które Wykonawca wskaże do realizacji zamówienia zostaną podane do wiadomości Zamawiającemu w formie pisemnej w dniu zawierania umowy w sprawie zamówienia publicznego. C. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby sprzątającej, pod warunkiem, że Wykonawca dokona pisemnego zgłoszenia z podaniem nazwiska osoby przejmującej zastępstwo oraz określeniem terminu na jaki zastępstwo zostało wprowadzone. D. Częstotliwość wykonywania opisanych w punkcie 2 czynności określa zamieszczona powyżej tabela. E. Zamawiający zapewni, w obrębie każdej lokalizacji, pomieszczenie do przechowywania sprzętu służącego do sprzątania oraz urządzeń i środków czystości. F. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia urządzenia i środki. G. W obrębie każdej lokalizacji, realizacja usług odbywać się będzie w dniach poniedziałek - piątek ( 5 dni w tygodniu) od godziny 15.00. W sytuacjach wyjątkowych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godziny rozpoczęcia sprzątania powierzchni biurowej na wcześniejszą, o czym Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie z trzydniowym wyprzedzeniem. Informacja zostanie Wykonawcy przesłana faxem. H. Jakość materiałów czyszczących i higienicznych przewidzianych do realizacji usługi nie może być niższa od średniej jakości podobnych materiałów występujących na rynku. 4. Nadzór nad realizacją umowy. A. W ramach nadzoru nad realizacją przedmiotu zamówienia Zamawiający inicjował będzie kontrolę stanu czystości w obiektach objętych przedmiotowym zamówieniem. B. Kontrola realizowana będzie z częstotliwością co najmniej jeden raz w miesiącu a przeprowadzać ją będą osoby wytypowane przez Zamawiającego i Wykonawcę. Każdorazowo, na zakończenie kontroli sporządzony zostanie protokół, w którym wyszczególnione zostaną ewentualne niedociągnięcia i uwagi Zamawiającego. W protokole również, w razie zaistnienia takiej okoliczności, zawarta zostanie adnotacja o niewykonaniu przez Wykonawcę którejkolwiek czynności określonej w punkcie 2. C. Wykonawca będzie zobligowany do usunięcia niedociągnięć wymienionych w protokole w ciągu trzech dni kalendarzowych, licząc od daty sporządzenia protokołu. W przypadku, gdy Wykonawca nie wywiąże się z powyższego terminu, skutkować on będzie obniżeniem miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy o 20%. D. Obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy o 20% nastąpi również w sytuacji, gdy w trzech protokołach sporządzonych po kontroli stanu czystości stwierdzone zostanie niewykonanie przez Wykonawcę którejkolwiek czynności wyszczególnionej w niniejszym załączniku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2016-03-08 - Usługi sprzątania w obiektach Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie przy ul. Bagrowej 1
Dodano: 2016-02-22 - Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.
Dodano: 2016-02-17 - Świadczenie usług sprzątania obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych użytkowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie.
Dodano: 2015-12-07 - Utrzymanie czystości i porządku w budynku Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie
Dodano: 2015-12-07 - Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz pozostałych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz sprzątania i utrzymania w czystości terenu posesji przylegającej do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 oraz do budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie przy ul. Brodowicza 13 b
Dodano: 2015-12-01 - Usługi sprzątania na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego w okresie od 1 czerwca 2015 roku do 31 grudnia 2016 roku
Dodano: 2015-05-08 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
Dodano: 2015-03-03 - Usługi sprzątania Centrum Kongresowego ICE Kraków od 1 listopada 2014 roku do 31 stycznia 2015 roku
Dodano: 2014-10-10 - Jednorazowa usługa sprzątania pomieszczeń po remoncie wraz z dostawą środków czystości -w obiekcie Centrum Usług Obywatelskich zlokalizowanym w Zabierzowie przy ul. Kolejowej 24.
Dodano: 2014-10-07