Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej kwoty 221 000 EURO na dostawę: pakiet nr 1 – unit stomatologiczny z wyposażeniem, pakiet nr 2 – sterylizator (autoklaw elektryczny) oraz pakiet nr 3 – analizator hematologiczny z wyposażeniem dla Samorządowej Przychodni Zdrowia w Tuszynie.

Samorządowa Przychodnia Zdrowia w Tuszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 95080 Tuszyn, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 143 400 , fax. 422 321 704
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowa Przychodnia Zdrowia w Tuszynie
    ul. Żeromskiego
    95080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 426 143 400, fax. 422 321 704
    REGON: 59050079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spztuszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poniżej kwoty 221 000 EURO na dostawę: pakiet nr 1 – unit stomatologiczny z wyposażeniem, pakiet nr 2 – sterylizator (autoklaw elektryczny) oraz pakiet nr 3 – analizator hematologiczny z wyposażeniem dla Samorządowej Przychodni Zdrowia w Tuszynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu dla Samorządowej Przychodni Zdrowia w Tuszynie. pakiet nr 1 – unit stomatologiczny z wyposażeniem pakiet nr 2 – sterylizator (autoklaw elektryczny) pakiet nr 3 – analizator hematologiczny z wyposażeniem Zamówienie obejmuje 3 pakiety. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie wyszczególnione pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach pakietów. 2. Zakres przedmiotowy wyszczególniono ilościowo i asortymentowo oraz opisano w Załączniku nr 2a do SIWZ „Zestawienie parametrów technicznych, warunków gwarancji oraz szkoleń”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33130000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą: A\ Aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 1) wykonawca, który samodzielnie bierze udział w postępowaniu, musi wypełnić jedno oświadczenie. 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców je wykazuje. 3) przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów do wykonania zamówienia, winien zawrzeć informację o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby 4) oświadczenie winno być złożone w oryginale. 5) oświadczenie w języku obcym winno być składane wraz z tłumaczeniem na język polski 6) zamawiający nie wymaga zamieszczenia w oświadczeniu informacji w zakresie art. 25a ust. 5 pkt. 2. 7) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. B\ FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 do SIWZ. C\ Zestawienie parametrów technicznych, warunków gwarancji oraz szkoleń – Załącznik nr 2A do SIWZ D\ Pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach