Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Świadczenie usług eksperckich dla Świętokrzyskiego Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp. z o. o. jako Ośrodka Krajowej Sieci Innowacji, wykonywanie audytów technologicznych i transferów technologii, prowadzonego w trybie umowy ramowej, negocjacje z ogłoszeniem

Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 25-528 Kielce, ul. Zagnańska 84
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3432910 , fax. 041 3432912
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o.
    ul. Zagnańska 84 84
    25-528 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3432910, fax. 041 3432912
    REGON: 29245549300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.it.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Świadczenie usług eksperckich dla Świętokrzyskiego Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp. z o. o. jako Ośrodka Krajowej Sieci Innowacji, wykonywanie audytów technologicznych i transferów technologii, prowadzonego w trybie umowy ramowej, negocjacje z ogłoszeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług eksperckich dla Świętokrzyskiego Centrum Innowacji i Transferu Technologii Sp. z o.o. jako Ośrodka Krajowej Sieci Innowacji, wykonywanie audytów technologicznych i transferów technologii. Założenia: Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - Usługa audytu technologicznego polegająca na ocenie potencjału i potrzeb technologicznych przedsiębiorcy, możliwości i potrzeb w zakresie rozwoju wytwarzanych produktów lub usług. Zakres audytu technologicznego: 1. Diagnoza przedsiębiorstwa, 2. Analiza SWOT, 3. Analiza branży, 4. Kluczowe czynniki sukcesu (oraz kluczowe technologie), 5. Benchmarking, 6. Rekomendacje nt. możliwości wdrożenia nowych technologii, 7. Opracowanie Oferty i/lub Zapytania technologicznego. - Przeprowadzenie procesu transferu technologii obejmujące w szczególności: 1. Przygotowanie Oferty lub Zapytania o technologię, 2. Wprowadzenie oferty lub zapytania o technologię do bazy danych Krajowej Sieci Innowacji, 3. Przegląd profili dostawców lub odbiorców technologii umieszczonych w bazie danych Krajowej Sieci Innowacji, 4. Nawiązanie kontaktu z dostawcą lub odbiorcą technologii, 5. pomoc doradczą we wdrażaniu technologii lub pomoc podczas negocjacji i zawierania umowy pomiędzy odbiorcą a dostawcą technologii, 6. Monitorowanie wdrażania technologii lub realizacji umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713180000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegajacy się o zamówienie powinni posiadać: 1. wyższe wykształcenie magisterskie lub wyższe wykształcenie inżynierskie, oraz 2. co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy: - w przedsiębiorstwie produkcyjnym, na stanowisku co najmniej specjalisty lub równorzędnym, związanym z procesem produkcyjnym, lub - w przedsiębiorstwie świadczącym usługi doradcze związane z tworzeniem, wdrożeniem lub obsługą technologii, na stanowisku co najmniej specjalisty lub równorzędnym, lub - w przedsiębiorstwie świadczącym usługi doradcze o charakterze proinnowacyjnym, na stanowisku co najmniej specjalisty lub równorzędnym bądź kierowniczym, oraz 3. doświadczenie związane z udziałem w realizacji co najmniej dwóch usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym (tj. audytu technologicznego lub transferu technologii), oraz 4. co najmniej bierna znajomość języka angielskiego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o metodę: spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający informuje, iż do złożenia Oferty wstępnej zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy wykażą się największym udokumentowanym doświadczeniem związanym z udziałem w realizacji usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym (tj. audytu technologicznego lub transferu technologii).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) CV oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomu ukończenia szkoły wyższej i certyfikatów/świadectw ukończenia szkoleń i kursów wymienionych w CV lub równoważny dokument (wymagana kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) potwierdzający wpisanie Wykonawcy lub jego pracowników do rejestru konsultantów KSU w zakresie świadczenia usług doradczych o charakterze proinnowacyjnym, prowadzonego przez PARP. 3) Dokumenty potwierdzające wykonane audyty technologiczne oraz transfery technologii (wymagana kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem). 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5) Zaświadczenie NIP i REGON (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 6) W przypadku podpisania Wniosku przez pełnomocnika Wykonawcy, należy dołączyć do wniosku oryginał pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną