Przetargi.pl
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN. „Remont pomieszczeń ośrodka zdrowia w budynku użyteczności publicznej nr 15 w Butrynach, gmina Purda”.

Gmina Purda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-030 Purda, Purda
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Purda
    Purda 19
    11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
    REGON: 51074318900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN. „Remont pomieszczeń ośrodka zdrowia w budynku użyteczności publicznej nr 15 w Butrynach, gmina Purda”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jest remont pomieszczeń ośrodka zdrowia w budynku użyteczności publicznej nr 15 w Butrynach, gmina Purda, powiat Olsztyński. Informacje podstawowe: - Obiekt: Budynek użyteczności publicznej Nr 15 - Adres: Butryn 15, działka o nr ewid. 186, obręb Butryny, gmina Purda Zakres wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane: - wzmocnienie i impregnację elementów drewnianych stropów, - odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, - wykonanie wentylacji pomieszczeń, - montaż sufitu podwieszanego z płyt gips. - karton na ruszcie metalowym 2 warstwy, - okładziny na ścianach z płyt gips. - karton na zaprawie 2 warstwy, - obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach wewnętrznych z cegieł, - montaż skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych jednodzielnie pełnych, - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach, - wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na sufitach, - dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych sufitów, - dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian, - ułożenie posadzki typu Tarket, - licowanie ścian płytkami glazurowanymi, - ułożenie posadzek płytkowych z kamieni sztucznych, - montaż uchwytów dla niepełnosprawnych, - montaż urządzeń do podgrzewania wody, - montaż ustępu pojedynczego z płuczką – porcelanowy „ kompakt” dla niepełnosprawnych, - montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem – 4 szt., - montaż zlewozmywaków na ścianie – 3 szt., - montaż baterii umywalkowej lub zmywakowej stojącej – 7 szt., - montaż instalacji elektrycznej w bruzdach, układanie kabli i przewodów, montaż punktów oświetleniowych w technologii LED, gniazd i włączników zgodnie z wytycznymi lekarza ośrodka zdrowia, - wykonanie tablicy rozdzielczej i podłączenie dla zasilania awaryjnego z zewnętrznego źródła prądu, - pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, - badanie i pomiar instalacji uziemiającej, - sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania, - pomiar natężenia oświetlenia na stanowiskach, - wykonanie podjazdów dla niepełnosprawnych z poręczami wraz z przebudową zewn. schodów wejściowych do budynku – 2 szt., - inne roboty budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót (jest to element pomocniczy do sporządzenia oferty dla Wykonawcy) i Projekt Budowlany pn. „Remont Przychodni NZOZ w Butrynach”. Wymagania dotyczące zakresu i wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, oceny prawidłowości wykonania i odbioru końcowego określają Warunki Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (WTWiORB). Grupy robót: 1. Roboty rozbiórkowe 2. Roboty tynkarskie 3. Roboty posadzkarskie 4. Roboty malarskie 5. Roboty sanitarne 6. Roboty elektryczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych brutto 00/100). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Purda, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływaną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 3 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie: Bank Spółdzielczy w Szczytnie 23 8838 0005 2016 0800 2002 0003, z adnotacją: Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont pomieszczeń ośrodka zdrowia w budynku użyteczności publicznej nr 15 w Butrynach, gmina Purda. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach