Przetargi.pl
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN. „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prejłowie” w ramach realizacji operacji: ”Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Gminie Purda – etap II (Prejłowo, Szczęsne)”.

Gmina Purda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-030 Purda, Purda
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Purda
    Purda 19
    11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 122 223, , fax. 895 122 280
    REGON: 51074318900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN. „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prejłowie” w ramach realizacji operacji: ”Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Gminie Purda – etap II (Prejłowo, Szczęsne)”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Prejłowo, gmina Purda. Planuje się wykorzystanie istniejących studni głębinowych i włączenie ich do nowego układu technologicznego - Zakres robót – branża budowlana budowa budynku z wykonaniem ścian zewnętrznych trójwarstwowych oraz ścian wewnętrznych, wykonanie dachu dwuspadowego pokrytego dachówką, odwodnienia dachu, wykonanie przewodów wentylacyjnych, wykonanie fundamentów pod budynek, zbiornik wody czystej, zestawy filtrów oraz sprężarki, wykonanie stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wykonanie drogi dojazdowej, dróg wewnętrznych, chodników oraz placu manewrowego, wykonanie ogrodzenie terenu i osłony śmietnika, - Zakres robót – branża sanitarno-technologiczna demontaż obudów studziennych i montaż nowych obudów, montaż pomp głębinowych, wykonanie przewodów między obiektowych, układu napowietrzania wody, montaż filtrów uzdatniających wodę wraz z niezbędną armaturą, montaż zbiornika wody uzdatnionej o pojemności nie mniej niż 100 m³, wykonanie zestawu pomp II stopnia, odstojnika wód popłucznych wraz z renowacją kanału technologicznego i oczyszczenie odbiornika wód popłucznych, wykonanie chlorowni oraz studni neutralizacyjnej, zbiornika na ścieki sanitarne, rozdzielni technologicznej wraz z systemem monitoringu GPRS. - Zakres robót – branża elektryczna wykonanie zasilania obiektu z istniejącego złącza kablowo-pomiarowego, wykonanie rozdzielni głównej oraz szafy rozdzielczej, instalacji elektrycznej, ogrzewania wraz z piecami akumulacyjnymi, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, sterowania urządzeń technologicznych, wykonanie instalacji odgromowej i przeciwporażeniowej. Ważne: Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości dostawy wody podczas budowy stacji uzdatniania wody. W zakres zadania nie wchodzi dostawa agregatu prądotwórczego, budowa zbiornika wody uzdatnionej ZB2 oraz rozbiórka istniejącego budynku SUW. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252120-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych brutto 00/100). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej – poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Purda, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nieodwoływaną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 3 stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy Urzędu Gminy w Purdzie: Bank Spółdzielczy w Szczytnie 23 8838 0005 2016 0800 2002 0003, z adnotacją: Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prejłowie” w ramach realizacji operacji: ”Poprawa gospodarki wodno–ściekowej w Gminie Purda – etap II (Prejłowo, Szczęsne)”. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony zgodnie z SIWZ i podpisany formularz Oferta - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ (w oryginale); 2) Oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX, podrozdziale IX.A ust. 2 pkt 1 i 2, odpowiednio - Załącznik nr 4 do SIWZ (w oryginale) i Załącznik nr 3 do SIWZ (w oryginale); 3) Pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza) do działania w imieniu Wykonawcy; 4) Załącznik nr 5 do SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 5)Oświadczenie stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ, oraz ewentualnie (jeżeli zajdą przesłanki) w Załączniku nr 11 do SIWZ. 6) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach