Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 207 000 euro na sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Przebudowa pomieszczeń niskiego i wysokiego parteru dawnego budynku DPS na potrzeby WSS im. M. Kopernika w Łodzi dla realizacji programu zdrowotnego Programu Wieloletniego Narodowy program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej na lata 2011-2020 dla WSS im. M Kopernika w Łodzi.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 93-513 Łódź, ul. Pabianicka 62
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6895910, 6895912 , fax. 042 6895911
  • Data zamieszczenia: 2014-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
    ul. Pabianicka 62 62
    93-513 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911
    REGON: 00029540300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 207 000 euro na sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. Przebudowa pomieszczeń niskiego i wysokiego parteru dawnego budynku DPS na potrzeby WSS im. M. Kopernika w Łodzi dla realizacji programu zdrowotnego Programu Wieloletniego Narodowy program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej na lata 2011-2020 dla WSS im. M Kopernika w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych dla zadania: Przebudowa pomieszczeń niskiego i wysokiego parteru dawnego budynku DPS na potrzeby WSS im. M. Kopernika w Łodzi dla realizacji programu zdrowotnego: Programu Wieloletniego Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej na lata 2011-2020. Roboty budowlane i instalacyjne prowadzone będą w budynku dawnego Domu Pomocy Społecznej działającego pod wspólnym adresem Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi, przy ul. Pabianicka 62. Inspektor będzie sprawował Nadzór Inwestorski nad pracami związanymi z przebudową pomieszczeń niskiego parteru i parteru dawnego budynku DPS (wejście od ul. Ciołkowskiego 2) przeznaczonych dla Oddziału Hematologii-Kliniki Hematologii oraz w budynku Poradni Leczenia Hemofilii i Innych Zaburzeń Krzepliwości Krwi. Przedmiotem zadania jest przebudowa i modernizacja niskiego parteru i parteru w dawnym budynku DPS oraz Poradni Leczenia Hemofilii i Innych Zaburzeń Krzepliwości Krwi.(budynek dawnej portierni przy wejściu od ul. Ciołkowskiego) dla Kliniki Hematologii. Budynek dawnego Domu Pomocy Społecznej zlokalizowany jest w kompleksie budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Mikołaja Kopernika położonego w Łodzi przy ul. Pabianickiej 62, dz. 86/7, obręb G-12. Budynek położony jest przy południowo-wschodniej granicy nieruchomości. Od południa sąsiaduje z ulicą Ciołkowskiego, od wschodu z ulicą Krakusa. Wjazd na teren nieruchomości prowadzi od ul. Ciołkowskiego poprzez portiernię. Stoi w kompleksie budynków szpitalnych połączonych łącznikami komunikacyjnymi oraz przylega bezpośrednio do Poradni Hematologicznej i Budynku Oddziału Przeszczepowego. Niski parter: Zakres przebudowy niskiego parteru budynku DPS nie obejmuje zagospodarowania terenu- prowadzone będą jedynie prace adaptacyjne wewnątrz budynku. Przewidywany zakres prac zewnętrznych ograniczać się będzie do pogłębienia istniejącej fosy terenowej między osiami 1-3 i osiami 8-11 w celu dostosowania istniejących pomieszczeń przeznaczonych na stały pobyt ludzi do pozostałych pomieszczeń od strony zachodniej i wyrównania poziomu terenu wokół budynku. Powierzchnia niskiego parteru objęta przebudową - 1.135,03 m2 W trakcie przebudowy niskiego parteru zmianie ulegną niekonstrukcyjne ściany działowe i elementy wykończenia budowlanego na przebudowywanej kondygnacji. Powierzchnia parteru objęta przebudową - 1.133,59 m2 oraz przebudowa pomieszczeń Poradni Leczenia Hemofilii i Innych Zaburzeń Krzepliwości Krwi. Zakres prac budowlanych dla niskiego parteru i parteru między innymi - demontaż istniejących instalacji wg opracowań branżowych - demontaż drzwi wewnętrznych - rozbiórka ścian działowych - rozbiórka posadzek częściowo z podkładami - demontaż okien w poradni - wykonanie nowych posadzek wraz z podkładami - wykonanie nowych ścianek działowych - osadzenie drzwi - wykonanie tynków na nowych ścianach i uzupełnień na ścianach istniejących - wykonanie instalacji wewnętrznych - dostosowanie istniejących pomieszczeń do obowiązujących przepisów p-poz. 1.1. Usługi obejmują: A. Etap Przygotowawczy do rozpoczęcia realizacji prac budowlanych - Mobilizacja 1. Zaznajomienie się Ogólnym Opisem Inwestycji, materiałami jaki posłużyły do wyboru Generalnego Wykonawcy (G.W.) oraz z wybraną ofertą - przedstawienie ogólnych uwag, ze wskazaniem potencjalnych obszarów do uszczegółowienia lub obszarów ryzyk dla realizacji lub osiągnięcia celów Inwestycji, do dalszych ustaleń z G.W. 2. Przegląd, przedstawienie uwag i uzgodnienie z G.W. harmonogramu Inwestycji z uwzględnieniem czasu niezbędnego na pozyskanie i świadczenie swoich usług przez specjalistycznych konsultantów, projektantów, dostawców oraz pozwoleń i uzgodnień administracyjnych. 3. Kontrola sporządzenia planu realizacji Inwestycji przez G. W., w tym m.in. z podaniem przewidzianych procedur wraz z późniejszą kontrolą ich stosowania. Ewentualne wprowadzenie korekt/uszczegółowień jeśli będzie to uznane za niezbędne. 4. W porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego, ustalenie z G.W. procedur raportowania, nadzorowania postępu prac budowlanych wraz z procedurami kontroli w celu zapewnienia, iż G.W. wykonuje swoje prace zgodnie z Opisem Inwestycji, zawartą Umową oraz rysunkami, specyfikacjami i uzgodnionymi standardami wykonania 5. Przeglądanie dokumentacji projektowej jaka została dotychczas przekazana Zamawiającemu i G.W., przekazanie uwag i uzgodnienie koniecznych uszczegółowień niezbędnych do zapewnienia zgodności prac projektowych z uzgodnionymi założeniami Inwestycji na poziomie odpowiadającym zaawansowaniu prac na tym etapie. 6. Uzgodnienie z Zamawiającym sposobu monitorowania kosztów inwestycji oraz późniejszą kontrolę wystawienia Inwestycji na ryzyka finansowe (np. upadłość G.W.) 7. Przedstawienie opinii na temat ewentualnych alternatywnych rozwiązań i/lub propozycji budowlanych do dalszej dyskusji z Zamawiającym i jego Konsultantami. 8. Przegląd i opinia na temat warunków gwarancji zawartych w warunkach dostawy kluczowych materiałów i sprzętu. B. Etap Wykonawczy 1. Sprawdzenie czy na terenie planowanej inwestycji są elementy istniejącej infrastruktury lub inne elementy wymagające specjalnej uwagi ze strony G.W. np. istniejące budowle, zieleń nie przeznaczona do likwidacji. Protokólarne przekazanie tej informacji do Generalnego Wykonawcy i ustalenie sposobu dalszego postępowania ze identyfikowanymi elementami. 2. Uzgodnienie zakresu prac przygotowawczych wraz z terminami ich wykonania oraz ustalenie wstępnej daty rozpoczęcia budowy. 3. Zorganizowanie fizycznego przekazania terenu inwestycji przez Zamawiającego Generalnemu Wykonawcy w celu wykonania prac przygotowawczych wraz z wymaganą prawem dokumentacją. 4. Ostateczne sprawdzenie czy Generalny Wykonawca uzyskał od wszystkich władz lokalnych i innych, wymagane pozwolenia umożliwiające rozpoczęcie i kontynuowanie prac (włączając Zgłoszenia, zgłoszenia Kierownika Budowy, Inspektorów Nadzoru etc). 5. Sprawdzenie dokumentów uprawniających do samodzielnego nadzorowania prac, potwierdzeń o przynależności do Izby wraz opłaceniem składek członkowskich oraz zgłoszenia do nadzoru Budowlanego Zespołu Inspektorów nadzoru. 6. Sprawdzenie dokumentów potwierdzających przyznanie odpowiednich pozwoleń i potwierdzeń od odpowiednich urzędów, zapewniających dostawę mediów na czas budowy . 7. Kontrola czy uzgodnione prace zabezpieczające i przygotowawcze zostały wykonane przez wydaniem zgody na rozpoczęcie realizacji prac. Wydanie zgody na rozpoczęcie prac budowlano - remontowo -montażowych. 8. Razem z przedstawicielami Zamawiającego, Generalnego Wykonawcy i innymi zaangażowanymi podmiotami stworzenie struktury protokółowanych spotkań wraz z określeniem częstości ich odbywania, porządku spotkań i listy uczestników. 9. Regularne uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych na budowie w celu omówienia bieżącego postępu i jakości wykonywanych prac oraz uwag i problemów występujących w trakcie realizacji poszczególnych etapów. 10. Uczestniczenie w regularnych spotkaniach z przedstawicielem Zamawiającego, wyjaśnianie bieżących zapytań oraz omawianie i koordynowanie wydawania istotnych poleceń/instrukcji generalnemu Wykonawcy. 11. Regularne uzyskiwanie od Generalnego Wykonawcy raportów dotyczących postępu prac projektowych, zgód i pozwoleń, pozyskiwania dostawców, podwykonawców i przyszłych operatorów, postępu i jakości prac na budowie. 12. Bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach lub innych ryzykach jakie zadaniem Inspektora mogą mieć wpływ na realizację Inwestycji lub jej przyszłą eksploatację. 13. Bieżące sprawdzenie czy Generalny Wykonawca działa zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami wydanymi w związku z realizacją Inwestycji oraz zgodnie z umową pomiędzy Stronami. W przypadkach koniecznych podejmowanie działań korygujących. 14. Kontrolowanie i egzekwowanie od Generalnego Wykonawcy, że wszelkie przepisy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, atesty, uzgodnienia oraz zgody są w jego posiadaniu, sporządzone są w języku polskim a prace są wykonywanie z postawionymi w nich warunkami. 15. Systematyczne (zgodne z terminami i podziałem uzgodnionym w harmonogramie) przeglądanie rysunków oraz dokumentacji projektowej w celu potwierdzenia, że uzgodnione założenia inwestycji są realizowane zgodnie z Umową pomiędzy stronami, identyfikacja potencjalnych zmian. 16. Przegląd harmonogramu prac z uwzględnieniem okresów niezbędnych na uzyskanie pozwoleń i zgód, w celu potwierdzenia, że całość prac zostanie zrealizowana zgodnie z założeniami Inwestycji. 17. Regularna kontrola i monitorowanie zgodności postępu prac z uzgodnionym harmonogram. Występowanie o wprowadzenie środków zapewniających doprowadzenie do zgodności z założeniami Inwestycji w przypadkach stwierdzenia niezgodności realizacji z tymi założeniami, a w przypadkach koniecznych skierowanie wymogu do wykonawcy o opracowanie nowego harmonogramu potwierdzającego że całość Inwestycji zostanie zakończona zgodnie z pierwotnymi założeniami. 18. Monitorowanie realizacji Inwestycji i identyfikacja zdarzeń lub potencjalnych innych zagrożeń mogących mieć wpływ na terminy realizacji Inwestycji. 19. Monitorowanie i kontrolowanie terenu budowy oraz prowadzonych prac budowlano -remontowo- montażowych pod kątem przestrzegania warunków technicznych wykonania prac budowlanych w celu zapewnienia wymaganej jakości prac w trakcie całego okresu realizacji robót. 20. Sprawdzanie jakości wykonywanych Prac i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie/ służbie zdrowia., 21. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i w zakresie instalacji sanitarnych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, oraz udział w pracach komisji odbioru końcowego. 22. Monitorowanie i kontrolowanie prawidłowości składowania materiałów i sprzętu przeznaczonego do montażu, a w szczególności zabezpieczenia przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych oraz kradzieżą lub dewastacją. Kontrolowanie aby wszystkie materiały i urządzenia, które posiadają czytniki lub inne urządzenia elektroniczne sterujące pracą sprzętu lub urządzenia i wyświetlające komunikaty, wyświetlały je w języku polskim. 23. Współudział w częściowych odbiorach prac ulegających zakryciu. Wykonywanie odpowiedniej dokumentacji z czynności odbiorowych tj. np. wpisów do Dziennika Budowy. Udział w przeprowadzeniu testów przed odbiorowych oraz w trakcie przekazania obiektu. 24. Monitorowanie czy Generalny Wykonawca wywiązuje się ze swoich zobowiązań finansowych wobec dostawców oraz swoich podwykonawców. 25. Monitorowanie zaawansowania prac w celu ustalenia zgodności z zakładanymi harmonogramem rzeczowo - finansowym. 26. Kontrolowanie zaawansowania Prac i potwierdzanie Prac faktycznie wykonanych oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie, sprawdzanie i zatwierdzanie przedkładanych przez wykonawców Prac wniosków o zapłatę. 27. Opiniowanie zarówno pod kątem merytorycznym jak i finansowym zmian proponowanych przez Generalnego Wykonawcę przy zapewnieniu spełnienia założeń Inwestycji określonych początkowo. Inicjowanie zmian zaakceptowanych przez Zamawiającego jeśli nie wpłyną one na wydłużenie czasu realizacji ani na koszt Inwestycji a poprawią osiągnięty wynik Inwestycji. C. Etap usterkowania i odbioru prac - Praktyczne Zakończenie Prac 1. Uzgodnienie z Zamawiającym i Generalnym Wykonawcą prac procedury kontroli oraz odbioru wykonanych prac. 2. Monitorowanie oraz uczestniczenie w inspekcjach wykonanych prac dokonywanych przez Generalnego Wykonawcę. Kontrolowanie sprawdzenia całości prac budowlanych oraz poprawności działania wszystkich systemów i urządzeń i w efekcie tego doprowadzenie do gotowości obiektu do przekazania użytkownikowi.. 3. Udział w przygotowaniu protokołów odbioru oraz w testowaniu urządzeń mechanicznych, elektrycznych i elementów wyposażenia. Monitorowanie przygotowania dokumentacji końcowego odbioru tych instalacji. 4. Monitorowanie procesu usuwania zauważonych wad i usterek. Monitorowanie przygotowania dokumentacji potwierdzającej wykonanie tych prac. 5. Uzgodnienie ze stronami procesu przeprowadzenia prac związanych z przekazaniem ich użytkownikowi oraz dopuszczeniem obiektu do eksploatacji. 6. Końcowy przegląd pod kątem kompletności i przydatności do prawidłowej eksploatacji obiektu kompletu dokumentacji powykonawczej zgromadzonej w trakcie realizacji Inwestycji, włączając uzyskane decyzje i zgody, instrukcje obsługi i przeglądów, karty gwarancyjne, umowy na obsługę i konserwację etc. Uzyskanie potwierdzenia od przyszłego operatora, że przedstawiona dokumentacja w pełni pozwoli mu prawidłową eksploatację obiektu. 7. Uzgodnienie zakresu oraz harmonogramu przeprowadzenia szkolenia personelu operatora budynku w zakresie obsługi oraz konserwacji urządzeń. 8. Przegląd dostarczonych przez wykonawców stosownych gwarancji na okres gwarancyjny. 9. Dopilnowanie otrzymania od G.W. kompletu oświadczeń wykonawców o rozliczeniu wzajemnych zobowiązań, w tym również oświadczeń końcowych podwykonawców dotyczących rozliczeń z Generalnym Wykonawcą - jeśli wynika to z umowy pomiędzy Stronami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100). 2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PeKaO S.A. V Oddział/Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 do dnia składania ofert z zaznaczeniem: Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 207 000 euro na sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla WSS im. M Kopernika w Łodzi.- Nr sprawy - 172/ZP/14. 3. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia i godziny składania oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 6. Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas, w jakim Inspektor stawi się w siedzibie Zamawiającego w odpowiedzi na nieplanowane wezwanie Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach