Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr: 1/RPO/2020 pod nazwą: „Aktywna Integracja” w ramach projektu pn. „Dobra Przyszłość”.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 642 44 15 , fax. 14 642 44 15
  • Data zamieszczenia: 2020-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dąbrowie Tarnowskiej
    Szpitalna 1
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 14 642 44 15, fax. 14 642 44 15
    REGON: 85166548500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pcprdt.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr: 1/RPO/2020 pod nazwą: „Aktywna Integracja” w ramach projektu pn. „Dobra Przyszłość”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Aktywna Integracja” w ramach projektu pn. „Dobra Przyszłość”. Projekt „Dobra Przyszłość” finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany jest w ramach 9 Osi Priorytetowej Region spójny społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja – projekty konkursowe wyłącznie dla OPS/PCPR Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do organizacji usług aktywnej integracji, których celem jest odbudowa i podtrzymanie umiejętności uczestniczenia w życiu społeczności lokalnej i pełnienia ról społecznych W roku 2020 Uczestnikami Projektu pn. „Dobra Przeszłość” będzie 16 osób, którymi są: a) osoby o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności jak również osoby z niepełnosprawnością sprzężoną oraz osoby z zaburzeniami psychicznymi, w tym osoby z niepełnosprawnością intelektualną i osoby z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (w rozumieniu zgodnym z Międzynarodową Klasyfikacją Chorób i Problemów Zdrowotnych). Wszystkie usługi aktywnej integracji o charakterze społecznym, edukacyjnym, zdrowotnym powinny być realizowane z zachowaniem odpowiedniego reżimu sanitarnego, w tym Uczestnicy Projektu winni mieć zapewniony dostęp do środków dezynfekujących, maseczek ochronnych jak również zapewniony odpowiedni dystans. Wszelkie wymogi sanitarne winny być zastosowane zgodnie z przepisami prawa w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się epidemii COVID-19. W sytuacji gdy wystąpi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby lub jeżeli wymagać tego będzie ochrona zdrowia publicznego rekomendowane będzie przy realizacji poszczególnych części zamówienia, o ile będzie istnieć taka możliwość ze względu na specyfikę udzielanego wsparcia, wykorzystanie metod i technik udzielania wsparcia Uczestnikom Projektu na odległość. Decyzję w tej sprawie podejmie przedstawiciel Zamawiającego po wcześniejszym porozumieniu z Wykonawcą. Do usług aktywnej integracji należeć będą usługi o charakterze społecznym, edukacyjnym, zdrowotnym, w tym: Część Pierwsza - Wsparcie psychologiczne, Część druga - Trening kompetencji i umiejętności społecznych, Cześć trzecia - Aktywizacja zdrowotna, Część czwarta - warsztaty terapeutyczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85320000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -nie dotyczy-
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -nie dotyczy-

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach