Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót remontowych: pokrycie dachu przez zastosowanie natrysku pianki PUR o grubości 3 cm wraz z robotami towarzyszącymi w budynku mieszkalnym przy ulicy Generała Ziętka 60 w Piekarach Śląskich, administrowanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Żwirki 23
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2872981 , fax. 032 2872241
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Żwirki 23 23
    41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 032 2872981, fax. 032 2872241
    REGON: 27104905100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.piekary.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót remontowych: pokrycie dachu przez zastosowanie natrysku pianki PUR o grubości 3 cm wraz z robotami towarzyszącymi w budynku mieszkalnym przy ulicy Generała Ziętka 60 w Piekarach Śląskich, administrowanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zadania: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe: wykonanie izolacji dachu pianką poliuretanową wraz z robotami towarzyszącymi w budynku mieszkalnym przy ulicy Generała Ziętka 60 w Piekarach Śląskich, administrowanym przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich, a w szczególności: - renowacja starego dachu krytego papą poprzez wykonanie natrysku dachu sztywną pianą na istniejącą połać dachową o grubości 3 cm, - malowanie całej powierzchni farbą refleksyjną, - zastosowanie posypki korundowej przeciw ptakom, - demontaż i montaż rynien wraz z pasem okapowym, - wymiana odpowietrzenia kanalizacji, - ustawienie masztów antenowych. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł, słownie: (cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca winien: - wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie zrealizował przynajmniej jedną robotę budowlaną o takim samym zakresie przedmiotowym i wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł netto, - wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia konstrukcyjno - budowlane, - wykazać, że dysponuje osobami z doświadczeniem, wykształceniem i kwalifikacjami zawodowymi, niezbędnymi do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania ww. wymogów Wykonawca winien przedłożyć: - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz robót budowlanych o takim samym zakresie przedmiotowym, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 2 do SIWZ; - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3 do SIWZ lub wykaz osób i podmiotów sporządzony wg wspomnianego zał. nr 3 wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia konstrukcyjno - budowlane, - wskazanie części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - zał. nr 6 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.piekary.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach