Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi usuwania pojazdów z dróg na terenie powiatu rypińskiego na podst. art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z poźn. zm.) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów

Powiat Rypiński ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2802432 , fax. 054 2802549
  • Data zamieszczenia: 2011-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rypiński
    ul. Warszawska 38 38
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2802432, fax. 054 2802549
    REGON: 91086912700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.rypinski.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi usuwania pojazdów z dróg na terenie powiatu rypińskiego na podst. art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z poźn. zm.) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg znajdujących się na terenie powiatu rypińskiego na podst. art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z poźn. zm.) oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów. Zadania realizowane w ramach przedmiotu zamówienia w szczególności obejmują: 1. Usuwanie pojazdów z dróg znajdujących się na terenie powiatu rypińskiego na podstawie decyzji uprawnionych podmiotów - zgodnie z art. 130 a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005 r. Nr 108 poz. 908 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U z 2011 r. Nr 143, poz. 846). 2. Współdziałanie z podmiotami uprawnionymi do wydawania dyspozycji usunięcia pojazdów z dróg na terenie powiatu rypińskiego. 3. Bezpieczne przetransportowanie pojazdów na wyznaczony w obecnym postępowaniu parking, w tym: a) dojazd do pojazdu będącego przedmiotem zgłoszenia w czasie nie dłuższym niż 60 minut, licząc od chwili wydania dyspozycji przez podmiot uprawniony do wydawania dyspozycji usunięcia pojazdów z dróg na terenie powiatu rypińskiego, b) załadunek pojazdu, zabezpieczenie przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu, c) przemieszczenie na wyznaczony parking, d) rozładunek pojazdu na parkingu. 4. Prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego do parkowania pojazdów usuwanych z dróg na terenie powiatu rypińskiego, w tym: a) zabezpieczenie pojazdów i rzeczy w nim przechowywanych przed uszkodzeniem, kradzieżą, dewastacją, b) udostępniania pojazdów rzeczoznawcom do wykonywania oględzin, c) powiadomienie Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rypinie oraz podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia od dnia upływu tego terminu, o nieodebraniu pojazdu z parkingu w terminie określonym w art. 130 a ust. 10 ustawy Prawo o ruchu drogowym, d) wydawanie właścicielowi zatrzymanego pojazdu na podstawie zezwolenia wydanego przez organ wydający dyspozycję usunięcia pojazdu - w przypadku usunięcia pojazdu w trybie określonym w art. 130a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym. 5. Prowadzenie ewidencji pojazdów usuniętych i przyjętych na parking, które zostały odebrane przez właścicieli i nieodebranych w ustawowym terminie. 2.6. Prowadzenie obsługi kasowej: naliczanie i pobieranie na kwitariuszu opłat obciążających właściciela za usunięcie i postój pojazdu na parkingu strzeżonym w przypadkach, w których usunięcie pojazdu nastąpiło w sytuacjach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym, według obowiązujących stawek określonych we właściwej uchwale Rady Powiatu w Rypinie dotyczącej ustalenia stawek za usunięcie i przechowywanie pojazdów. 7. Właściwe zabezpieczenie środków finansowych pobranych od właścicieli pojazdów. 8. Dostarczanie do Starostwa Powiatowego w Rypinie - Wydział Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rypinie raz w tygodniu (w poniedziałek lub w pierwszym dniu roboczym tygodnia): a) kopii przelewu lub potwierdzenia wpłaty środków z opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów, za tygodniowy okres rozliczeniowy, na wskazane konto Starostwa Powiatowego w Rypinie, b) zbiorcze wykazy pojazdów usuniętych i przechowywanych z wyszczególnieniem kwot za poszczególne usługi wraz z dowodami wpłat z kwitariusza. 9. Wystawienie faktur na Zamawiającego za usunięcie i parkowanie pojazdów odebranych przez właścicieli według stawek ustalonych w niniejszym postępowaniu, za okres miesiąca. 10. Wystawienie faktur za usunięcie i parkowanie pojazdów obciążających Powiat opłatą za parkowanie pojazdów, które zgodnie z art. 130a zostały przejęte na własność powiatu na podstawie wyroku sądu. 11. Świadczenie usług w sposób ciągły, w systemie 24 h, 7 dni w tygodniu, z zapewnieniem całodobowej łączności telefonicznej. 12. Zabezpieczenie informacji oraz danych osobowych zebranych w czasie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych. 13. Zachowanie danych, do których Wykonawca uzyskał dostęp w ramach wykonywanej umowy. 14. Przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno - prawnej za usuwanie, parkowanie i przechowywanie pojazdów, ich części oraz innych rzeczy w trakcie świadczenia usługi. 15. Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, przez cały okres trwania umowy, na kwotę nie mniejszą niż 30.000 zł. Opłaconą polisę wraz z dokumentem potwierdzającym zapłatę składki ubezpieczeniowej, o ile z treści polisy nie wynika, że składka została zapłacona, Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć nie później niż w dniu podpisania umowy. 16. Podstawy prawne w oparciu, o które Wykonawca będzie realizował zamówienie to w szczególności: a) Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.), b) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz. U z 2011 r. Nr 143, poz. 846), c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia (Dz. U z 2003 r. Nr 32, poz.262).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.rypinski.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach