Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek o wadze powyżej 50g dla Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim

Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 16
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7378400 , fax. 62 7378433
  • Data zamieszczenia: 2011-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim
    al. Powstańców Wielkopolskich 16 16
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7378400, fax. 62 7378433
    REGON: 25086404300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek o wadze powyżej 50g dla Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o wadze powyżej 50g, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim Al. Powstańców Wielkopolskich 16, a w szczególności: 1. Odbiór, przyjmowanie, przemieszczanie, doręczanie i zwroty: a) przesyłek listowych krajowych nie rejestrowanych, b) przesyłek listowych krajowych nie rejestrowanych - priorytetowych, c) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych, d) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych - priorytetowych, e) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych - za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, f) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych - za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - priorytetowych, g) przesyłek listowych zagranicznych nie rejestrowanych, h) przesyłek listowych zagranicznych nie rejestrowanych - priorytetowych, i) przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych, j) przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych - priorytetowych, k) przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych - za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, l) przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych - za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - priorytetowych, m) paczek ekonomicznych, n) paczek ekonomicznych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, o) paczek priorytetowych, p) paczek priorytetowych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, q) innych przesyłek wg cen wynikających z cennika wykonawcy. Przesyłka priorytetowa to usługa realizowana najszybszą drogą i najszybszej kategorii. 2. Szacunkowe zestawienie ilości przesyłek nadawanych przez Zamawiającego w ciągu roku kalendarzowego zawiera formularz cenowy (kolumna nr 4). Zamawiający informuje, że podane dane mają charakter szacunkowy i służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną osiągnięte w okresie trwania umowy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko i wyłącznie za usługi faktycznie wykonane. 3. Świadczona usługa wykonywana będzie zgodnie z przepisami: a) ustawy z dnia 12.06.2003 r. - Prawo pocztowe (t.j. z 2008r. Dz.U.. Nr 189, poz. 1159 ze zmianami) b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13.10.2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003r. Nr 183, poz.1795 ze zmianami), c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004r. Nr 5 poz. 34 ze zmianami), d) międzynarodowych przepisów pocztowych, e) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14.06.1960r. (Dz. U. z 2000r. NR 98, poz. 1071 ze zmianami). 4. Odbiór i doręczanie przesyłek odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego codziennie w dni robocze (poniedziałek - piątek) w Biurze Podawczym w godzinach od 8.00 do 9.00 oraz od 15.00 do 15.30. 5. Przesyłki i paczki poczty przychodzącej na adres Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, 63-400 Ostrów Wielkopolski, Al. J. Słowackiego 1c będą przekazywane przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego - 63-400 Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 16. 6. Doręczanie przesyłek realizowane będzie do każdego miejsca w kraju i za granicą. 7. Znaczek opłaty pocztowej zastąpi pieczęć wykonaną wg wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. 8. Wykonawca określi wzory oznakowania przesyłek rejestrowanych i/lub priorytetowych, które będą stosowane przy oznakowywaniu przesyłek listowych i paczek. 9. Druki potwierdzenia odbioru przesyłek będą zapewnione przez Zamawiającego. 10. Nie wyszczególnione w formularzu cenowym rodzaje przesyłek oraz zwroty do Zamawiającego przesyłek rejestrowanych nie doręczonych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, będą wyceniane dodatkowo zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy, który zostanie przez Wykonawcę dostarczony najpóźniej dzień przed terminem podpisania umowy. 11. Rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia dokonywane będą z dołu na podstawie f-ry VAT wystawionej przez Wykonawcę po zakończeniu okresu rozliczeniowego. Okresem rozliczeniowym opłaty -z dołu- będzie okres miesiąca kalendarzowego. 12. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie od 01.01.2012 r. do 31.03.2013 roku lub do wyczerpania kwoty 28 600,00 zł. 13. Wybrany Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu projekt umowy zawierający wszystkie istotne postanowienia umowy zawarte w rozdziale II SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach