Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku na lata 2010-2011.

Gmina Lwówek ogłasza przetarg

  • Adres: 64-310 Lwówek, ul. Ratuszowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4414024 , fax. 061 4414212
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek
    ul. Ratuszowa 2 2
    64-310 Lwówek, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4414024, fax. 061 4414212
    REGON: 00053041300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku na lata 2010-2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznego wynikających z art. 17 ust. 1 pkt 11, art. 50 ust. 1, 3, 5, 6 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 115, poz. 728) dla klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lwówku. Opis szczegółowy: 1. Usługi opiekuńcze świadczone są u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy osób drugich, a są jej pozbawione. 2. Zakres usług opiekuńczych obejmuje: a) pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego, b) zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka, c) utrzymanie w czystości bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego, d) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych - podanie basenu, pomoc w dojściu do toalety, e) zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, f) zmianę pozycji obłożnie chorego w łóżku, g) opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, h) zakupy artykułów spożywczych i przemysłowych, i) przygotowanie posiłku lub pomoc w jego przygotowaniu: karmienie chorego, j) palenie w piecu, dostarczenie węgla, wody i drewna do mieszkania podopiecznego, k) utrzymywanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez podopiecznego, l) utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych, m) zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept, n) załatwianie spraw urzędowych, o) współpracę z innymi instytucjami i organizacjami powołanymi do opieki nad chorym w domu, p) pomoc w wykonywaniu funkcji rodzicielskich w rodzinach nieporadnych życiowo. 3. Świadczenie usług dla podopiecznego w miejscu jego zamieszkania lub pobytu ma na celu: zaspokojenie codziennych potrzeb życiowych, zapewnienie kompleksowej opieki w domu chorego w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. 4. Usługi opiekuńcze świadczone są w oparciu o decyzję administracyjną, która określa: miejsce realizacji usługi, czas jej trwania, zasady odpłatności za zrealizowaną usługę, szczegółowy zakres czynności do wykonania. 5. Usługi opiekuńcze świadczone są w dni robocze i wolne od pracy. 6. Objęcie podopiecznego opieką musi nastąpić nie później niż 2 dni od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego lub zgodnie z terminem określonym w decyzji. 7. Usługi opiekuńcze mogą być świadczone przez osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie w opiece nad chorym w domu. 8. Rozliczenie za świadczone usługi odbywa się każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym usługi zostały wykonane na podstawie przedłożonego wykazu przepracowanych godzin u podopiecznych, potwierdzonego podpisem przez Przyjmującego Zamówienie. Wykaz przepracowanych godzin u podopiecznych stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Zamawiający szacuje objęcie usługami opiekuńczymi około 20 podopiecznych w skali miesiąca. Szacunkowa ilość godzin opiekuńczych - 920 godzin miesięcznie (w tym 120 godzin miesięcznie w dni wolne od pracy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Odn. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odn. b) - wykaz osób mogących świadczyć usługi pielęgnacyjne, - wykaz usług wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączone dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Odn. c,d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a-c niniejszego rozdziału siwz. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Oferta winna określać stawkę godzinową za usługi opiekuńcze w dni robocze oraz w dni wolne od pracy jako średnią stawkę godzinową. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia/niespełna i będzie polegała na formalnym sprawdzeniu czy w przedstawionych przez wykonawcę dokumentach znajdują się informacje i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowek.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach