Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 93-513 Łódź, ul. Pabianicka 62
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6895910, 6895912 , fax. 042 6895911
- Data zamieszczenia: 2009-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
ul. Pabianicka 62 62
93-513 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911
REGON: 00029540300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: roboty budowlane - roboty dekarskie o wartości poniżej 5 150 000 EURO dla W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: Roboty dekarskie na terenie Szpitala: ? budynek Rotundy, ? budynek DPS, ? budynek Hematologii, ? kanał techniczny, ? klimatyzatornia, ? kobalt - część wysoka, ? komora zasuw, ? łącznik między budynkiem Onkologii a budynkiem Rotundy, ? Przychodnia Onkologiczna, ? Bieżące prace konserwacyjne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w następującej wysokości: 6 000,00zł.(słownie: sześć tysięcy złotych 00 100) Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO S.A. V O. Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 do dnia 20.08.2009r. do godziny 10.00 z zaznaczeniem: Wadium na roboty budowlane - roboty dekarskie nr sprawy 77 09 2.Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia otwarcia oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3.Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1 Wadium wpłacone w kasie lub w formie wpłaty w banku będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 4. 5.Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. 6.Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) i oświadczeń: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust.1 - załącznik nr 3 do siwz 3. Aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, wraz z dokumentem potwierdzającym opłatę obowiązkowej składki OC osoby wyznaczonej przez Wykonawcę na Kierownika robót. 4. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty odpowiednie pisemne zobowiązanie w tym zakresie. 5. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust.1 pkt 4 - załącznik nr 4 do SIWZ. A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:a) pkt.1 pkt 1(a) , pkt. 6(g), pkt.7(h), pkt. 9(j) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert);2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert);3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert).b. pkt. 8(i). składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zabezpieczenie dachu hali sportowej przed opadami atmosferycznymi
Dodano: 2015-09-04 - Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Zelowie- I ETAP
Dodano: 2014-07-02 - Wykonanie remontu dachu i stropu strychowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy Al. 3-go Maja 10 w Piotrkowie Trybunalskim.
Dodano: 2013-09-27 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy dachu, wymiana obróbek blacharskich oraz instalacji odgromowej w budynku Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Dąbrowskiego 7.
Dodano: 2013-09-02 - ROBOTY BUDOWLANE PRZY RENESANSOWYM DWORZE KAPITUŁY KRAKOWSKIEJ POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POKRYCIA DACHOWEGO W ALKIERZU PŁN. - WSCH. ORAZ W KORYTACH DACHU OD STRONY PŁN.-ZACH., PŁN. - WSCH. I PŁD. - WSCH. - PABIANICE, UL. STARY RYNEK 1
Dodano: 2013-08-20 - Naprawa dachu oraz renowacja elewacji frontowej budynku położonego w Piotrkowie Tryb. ul. Dąbrowskiego 7
Dodano: 2013-08-01 - Termomodernizacja budynku nr 5 ( przychodni) Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi
Dodano: 2013-07-22 - Termomodernizacja budynków ITB MORATEX.
Dodano: 2013-05-20 - Docieplenie dachu wraz z demontażem instalacji solarnej w Pawilonie P Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi
Dodano: 2013-03-28 - Docieplenie połaci dachowej z nadbudowką w Pawilonie H wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi
Dodano: 2013-03-26