Gmina Rząśnia ogłasza przetarg
- Adres: 98-332 Rząśnia, ul. Kościuszki 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6317122 , fax. 044 6317129
- Data zamieszczenia: 2010-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnia
ul. Kościuszki 16 16
98-332 Rząśnia, woj. łódzkie
tel. 044 6317122, fax. 044 6317129
REGON: 59064793100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację imprezy kulturalnej Dni Gminy Rząśnia 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest organizacja imprezy kulturalnej Dni Gminy Rząśnia 2010 2)Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi : a) dostarczenie, zamontowanie i demontaż zadaszonej sceny, spełniającej wymagania wszystkich występujących artystów, o rozmiarze min. 10m. x 8m. (osłoniętą z trzech stron) z podwyższeniem pod perkusję (2,5m x 3m.) o wysokości min. 0,3 m, podłoga z tworzywa antypoślizgowego, dodatkowo profesjonalne schodki z poręczą do ustawienia w dowolnym miejscu, b) dostarczenie i zamontowanie oświetlenia sceny i nagłośnienia spełniającącego wymagania wszystkich występujących artystów, c) obsługę techniczno - realizatorską festynu (m.in. obsługa techniczna sceny, nagłośnienia, oświetlenia), d) zapewnienie programu artystycznego w terminie 10 i 11 lipca 2010 r. w następujących godzinach - 1 dzień: od godz. 17:00 do ok. godz. 3:00 dnia następnego, dzień 2: od godz. 15:30 do ok. godz. 01:30 dnia następnego. Program artystyczny festynu będzie realizowany przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu według jego scenariusza z wyjątkiem dnia 11 lipca 2010 r. w godz. od 15:30 do ok. godz. 17:30, kiedy to wystąpią przedstawiciele szkół oraz samorządowych instytucji kultury. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w każdym dniu trwania imprezy, w godzinach od ok. 20:00 do ok. godz. 22:30, występ co najmniej jednej gwiazdy z nazwą, marką i repertuarem dobrze rozpoznawalnymi na polskim rynku muzycznym. Oprócz tego scenariusz imprezy obejmować powinien występ w każdym z dwóch dni jej trwania co najmniej trzech innych artystów, którzy dzięki swej nazwie, marce i repertuarowi będą atrakcyjni dla uczestników festynu, w godzinach pozwalających na sprawne i atrakcyjne dla odbiorcy przeprowadzenie imprezy. Na zakończenie imprezy należy zorganizować min. 8 minutowe widowisko pirotechniczne z oprawą muzyczną, e) opłacenie tantiem autorskich wynikających z umów zawartych z artystami oraz w zgodzie z obowiązującymi przepisami, f) dostarczenie i zamontowanie w pobliżu sceny dwóch namiotów - garderób dla artystów spełniające określone przez nich wymagania, g) dostarczenie, zamontowanie i demontaż namiotu dla gości zaproszonych o wymiarach min 6m x 10m, z twardym podłożem, h) zapewnienie obsługi występujących artystów (konsumpcja, opieka, noclegi i inne wymagania przez nich określone), j) zapewnienie bezpieczeństwa osób oraz ochrona urządzeń i wyposażenia przez licencjonowany podmiot od momentu rozpoczęcia imprezy do momentu jej zakończenia, k) zapewnienie płotków ochronnych do zabezpieczenia sceny w liczbie zapewniającej przewidziane odpowiednimi przepisami bezpieczeństwo oraz realizacja wytycznych służb odpowiadajacych za bezpieczeństwo imprezy np. policji, straży pożarnej i ochrony w szczególności onośnie wytyczenia placu imprezy i drog ewakuacyjnych. l) zapewnie, wraz z serwisem, odpowiedniej ilości toalet przenośnych typu TOI-TOI (nie mniej niż 4 szt.) oraz toalet dla artystów i gości zaproszonych w okolicach sceny, m) zapewnienie odpowiedniej ilości pojemników na składowanie odpadów trwałych, bieżące sprzątanie podczas festynu, serwis pojemników i kontenerów po pierwszym dniu imprezy, w tym sprzątanie placu i przyległej do niego okolicy do godz. 12:00 w drugim dniu imprezy oraz do godz. 11:00 w dniu 12 lipca 2010 r. , n) zapewnienie ubezpieczenia NW uczestników festynu, o) zorganizowanie wesołego miasteczka dla dzieci (wesołe miasteczko, kolorowe dmuchańce, itp.), p) zapewnienie obsługi gastronomicznej uczestników festynu, obsługi handlowców i straganów podczas jej trwania, r) zapewnienie obsługi koordynacyjnej imprezy i bezwzględną obecność przedstawiciela Wykonawcy, uprawnionego do podejmowania wszelkich decyzji, podczas festynu oraz w trakcie jego przygotowań, s) podjęcie działań promocyjnych, tj. w szczególności opracowanie i wykonanie plakatu w formacie B1 w nakładzie min. 250 szt. oraz dostarczenie ich w celu rozpowszechnienia do siedziby Zamawiającego, t) Zamawiający odda wybranemu w negocjacjach Wykonawcy plac handlowy i zapewni wyłączność na handel na terenie imprezy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia usług gastronomiczno - handlowych poza miejscami wskazanymi przez Zamawiającego, u) przyjmowanie wpłat od ewentualnych sponsorów imprezy oraz późniejsze ich rozliczenie z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja imprezy kulturalno-rozrywkowej, w tym koncertów muzycznych jako imprezy masowej w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych w ramach Święta Kwiatów, Owoców i Warzyw w Skierniewicach w terminie 17-18 września 2016r.
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników sądów okręgu łódzkiego
Dodano: 2016-03-24 - Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo- rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi i ich dzieci oraz osób towarzyszących
Dodano: 2016-02-29 - USŁUGA NIEPRIORYTETOWA Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-02-18 - Organizacja koncertów muzycznych jako imprezy masowej w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych w ramach Święta Kwiatów, Owoców i Warzyw w Skierniewicach w terminie 19-20 września 2015r.
Dodano: 2015-06-24 - Kompleksowa obsługa 10 pikników zdrowotnych oraz obsługa 10 punktów medyczno-informacyjnych na imprezach zorganizowanych przez inne jednostki na terenie powiatu wieruszowskiego
Dodano: 2015-05-21 - świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi i ich dzieci oraz osób towarzyszących.
Dodano: 2015-04-14 - Zakup usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników sądów okręgu łódzkiego
Dodano: 2015-04-02 - zorganizowanie i przeprowadzenie integracyjnego rodzinnego wyjazdu na basen ogółem dla 50 osób, w tym 2 opiekunów grupy - dzieci z rodzin zastępczych z opiekunami (mieszkańców powiatu łowickiego) zgodnie z założeniami projektu UMIEM WIĘCEJ realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łowiczu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-03-27 - Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi i ich dzieci oraz osób towarzyszących.
Dodano: 2015-03-24