Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 93-513 Łódź, ul. Pabianicka 62
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6895910, 6895912 , fax. 042 6895911
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
ul. Pabianicka 62 62
93-513 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911
REGON: 00029540300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy kardiowerterów dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi o wartości nie przekraczającej 206 000 EURO, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331582107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO S.A. V O Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 do dnia 29.05.2009r. do godziny 10.00 z zaznaczeniem, którego pakietu dotyczy oraz z opisem: Wadium na przetarg nieograniczony na dostawy kardiowerterów dla WSS im. M. Kopernika w Łodzi nr sprawy 42 09: Wadium podzielone jest na części. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na poszczególne pakiety w następujących wysokościach: nr pakietu Wadium 1 2 800,00 2 3 600,00 3 2 800,00 4 3 600,00 suma 12 800,00 2. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia otwarcia ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt.1 Wadium wpłacone w kasie lub w formie wpłaty w banku będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 4. 5. Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4. 6. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -4 ustawy PZP. Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy PZP. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się na podstawie załączonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie z art. 22 ustawy - załącznik nr 4. 3)Oświadczenie Wykonawcy z art. 24 ust.1 - załącznik nr 5. 4)a. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:a) pkt.1 pkt 1, pkt. 6, pkt.7, pkt. 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert),2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert),3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert).b) pkt. 8. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). 5)B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Kardiochirurgii
Dodano: 2015-07-22 - Dostawa stymulatorów rdzeniowych - znak sprawy 1/ZP/2015
Dodano: 2015-02-12 - Dostawa stymulatorów rdzeniowych - 44/ZP/2013
Dodano: 2013-12-10 - Dostawa zestawów do stałej stymulacji serca
Dodano: 2013-06-26 - Dostawa stymulatorów rdzeniowych 56/ZP/2012
Dodano: 2012-11-15 - Dostawa stymulatorów rdzeniowych - 70/ZP/2011
Dodano: 2011-11-30 - Dostawa zestawów do stałej stymulacji serca
Dodano: 2011-09-09 - Dostawa wszczepialnych stymulatorów do resynchronizacji prawej i lewej komory serca wraz z elektrodami oraz zestawem do wprowadzania
Dodano: 2010-12-29 - dostawa zestawów do stałej stymulacji serca
Dodano: 2010-08-13